Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

CANAVAR MI...EJDERHA MI...!!!???
Alt 15.11.2005, 13:00   #1
SONMEZ
Usta Yiğido
 
SONMEZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.737
Thanks: 309
171 Mesajına 428 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 958 SONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz seinSONMEZ kann auf vieles stolz sein
Standart CANAVAR MI...EJDERHA MI...!!!???

BAYRAMIN BİRİNCİ GÜNÜYDÜ...
İSTANBUL'DAN YOLA ÇIKMADAN ÖNCE, SİVAS'TAKİ EŞE DOSTA HAVA DURUMUNU SORDUĞUMUZDA İÇİMİZİ KARARTAN METEOROLOJİK HABERLERİ ALIYORDUK.

ERZİNCAN YOLU KAPALI... ZARA'NIN KÖYLERİNİN YOLLARI KAPALI...BOLU
DAĞI YAĞIŞLI... ZİNCİRSİZ ÇIKMAYIN ....VS...VS...

BAYRAM, MEMLEKET, MAÇ... HEYECAN, COŞKU, SEVİNÇ... DUYGULARIYLA DONANMIŞ OLARAK BOLU DAĞI'NI DA AŞTIK, ELMADAĞ VİRAJLARINI DA
GEÇTİK ALLAH'A ŞÜKÜR...

ARKA KOLTUKTA KAYINBİRADER HORLARKEN BEN DİREKSİYONDA TRAFİK
EJDERHALARIYLA BOĞUŞUYORDUM.

BİLMEM BİLİRMİSİNİZ; AKDAĞMADENİ'Nİ GEÇİP YILDIZELİ İSTİKAMETİNE YOL ALIRKEN YOLUN SOL TARAFINDA, YAMAÇTAN AŞAĞI YOLA DOĞRU UZANMIŞ
''DEV EJDERHANIN'' ADETA TAŞ KESİLİP, İHTİŞAMLI, HEYBETLİ DURUŞUNU
GÖRÜNCE DEDİMKİ: ''HEYYT BEEE... BENİM TOPRAĞIMIN TAŞ EJDERHASI BİLE
YAD ELLERİN CINCIKLI, BONCUKLU CAMEKANLARINDAN, DAHA VAKUR VE SEVİMLİ...!!! HELE HELE İKİ AYAKLI TRAFİK CANAVARLARININ YANINDA ÇOK DAHA CİCİ...

NEYSE;
SABAH 09:00 CİVARI SİVAS'IMIZA GİRİŞ YAPTIĞIMIZDA NE BOLU DAĞININ YOKUŞUNUN, NE DE TRAFİK EJDERHALARININ FARLARINDAN SALYA GİBİ AKAN UZUN SELLEKTÖRLERİN YORGUNLUĞU KALMIŞTI...!!!

SİVAS'IMIZDA, YAZDAN KALMA MUHTEŞEM BİR GÜN...!!!
VE SİVAS'IMIZ DA, 4 EYLÜL STADI DA TARİHİ BİR GÜNÜ YAŞIYORDU.

TARAFTAR DERNEĞİNDE HER ZAMANKİ GİBİ HOŞ BİR KARŞILANMA VE
GÜZEL İNSANLARLA BAYRAMLAŞDIKTAN SONRA... ARTIK MAÇIN ATMOSFERİNE
GİRİYORDUK... FENERBAHÇE MAÇI İÇİN HERŞEY HAZIRDI...

SİVAS'IMIZDAKİ İLK DERBİ MAÇINDA, HEM TAKIMIMIZ HEM DE TARAFTARIMIZ
COŞMUŞTU. TRÜBÜNDE, SELVİ BOYLU, CEYLAN GÖZ(LÜK)LÜ BİR YİĞİDO VE
ETRAFINDA KENETLENMİŞ YÜREKLİ GENÇLİK, SAHAYA BİLE BAKMADAN TARAFTARI COŞTURMAK İÇİN ÖYLESİNE UĞRAŞ VERİYORDU Kİ; SERHAN'IN BU ÇABASI DA SEMERESİNİ VERİYORDU. ÖYLEKİ:
MAÇIN BAŞINDA ''GOOOOOOLLLLL...'' SEDALARI KÖSE DAĞI'NIN YAMAÇLARINI YANKILANDIRIYOR; YAYLADAKİ KEKLİKLER BİLE AHENKLE ÖTÜP, KANAT ÇIRPIYORLARDI.

SONUÇ NE OLURSA OLSUN, TAKIMIZA, TARAFTARIMIZA, YÖNETİMİMİZE...
BİZLERE BU GÜZELLİKLERİ YAŞATTIKLARI İÇİN GÖNÜLDEN TEŞEKKÜRLER...

SELAMLAR...
SONMEZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.11.2005, 13:14   #2
CAGLAYAN
Usta Yiğido
 
CAGLAYAN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.978
Thanks: 0
34 Mesajına 72 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 970 CAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYORCAGLAYAN SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart

SÖNMEZIM HER ZAMANKI GIBI YINE DÖKTÜRMÜSSÜN. YAZILARINA DOYUM OLMUYOR...
HEPSI BIRBIRINDEN GÜZEL YORUMLARINI COK ÖZLEMISIZ..
DEVAMINI BEKLERIZ GARDAS
CAGLAYAN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.11.2005, 13:34   #3
1967_DERNEK_10UR
Usta Yiğido
 
1967_DERNEK_10UR - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 44
Mesajlar: 5.650
Thanks: 0
29 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1344 1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick1967_DERNEK_10UR ist ein wunderbarer Anblick
Unglücklich

AĞBI O DEDİĞİN EJDERHAYI BENDE GÖRDÜM..YAKALAYAMADIM KAÇTI..
1967_DERNEK_10UR isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.11.2005, 13:36   #4
LütfiÜnal
Yiğido
 
LütfiÜnal - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 216
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 LütfiÜnal ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Sönmez gardasim o güzel ve zevkli anlari o kadar güzel anlatmissinki kiskanmamak elde degil.Ne diyelim insallah bizde o duygulari canli yasar ve sizlerle paylasiriz.Yinede eline ve yüregine saglik.
LütfiÜnal isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.11.2005, 13:49   #5
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart

sönmez abi döktürmüşsün yine eline sağlık... Bahsettiğin yerler senin anlatımınla yeni bir tarif kazanıyor
  Alıntı ile Cevapla
Alt 15.11.2005, 13:56   #6
FATIMA
Tecrübeli Yiğido
 
FATIMA - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.09.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 822
Thanks: 0
14 Mesajına 26 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 FATIMA ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

cidden anlatımınız sözde edebiyatçılara taş çıkarır...
FATIMA isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.11.2005, 13:56   #7
Bln-Fatih58
Yiğido
 
Bln-Fatih58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.11.2005
Yaş: 36
Mesajlar: 278
Thanks: 6
12 Mesajına 20 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Bln-Fatih58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

su EJDERHAY ne oluyor
Bln-Fatih58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15.11.2005, 14:52   #8
erhan5834
YASAKLI ÜYE
 
erhan5834 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 1.652
Thanks: 0
12 Mesajına 21 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 erhan5834 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Reden

Alıntı:
Onur Büyükdere Nickli Üyeden Alıntı
AĞBI O DEDİĞİN EJDERHAYI BENDE GÖRDÜM..YAKALAYAMADIM KAÇTI..
HADİİİİ SENDEN KAÇARMIYDI YAWW Bİ YANLIŞLIK OLMASIN PLAKASINI ALDINMI BARİ
erhan5834 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09.12.2005, 00:53   #9
koz58
Acemi Yiğido
 
koz58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 31.10.2005
Yaş: 54
Mesajlar: 188
Thanks: 8
30 Mesajına 44 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 koz58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Sönmez abi, bayagi bir yazmissin yani, helal olsun.
koz58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09.12.2005, 18:09   #10
Blackkite
Yiğido
 
Blackkite - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 324
Thanks: 0
2 Mesajına 5 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Blackkite isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

kompozisyon şeklinde hoş bir çalışma olmuş. her uzun yazılan yazı kendini okutmaz ama yazdıklarını okutmayı başarabilmişsin. okurken zevk aldım
__________________
¤ۣۜ..¤ Siz Ay'ı Düşlerken Biz Size Yıldız'ı da Sunuyoruz ¤ۣۜ..¤
Blackkite isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git