Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 00:19   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart SESSİZ DEĞİLİZ

Otyakmaz, sessiz kaldıkları hususundaki yorumlara açıklık getirdi.

Sivasspor Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz, transferde gelişme yaşanmaması nede-niyle tedirgin olan Yiğidoların gönlüne su serpti. Otyakmaz, sessiz olmadıklarını açıkladı

Sivasspor Kulüp Başkanı transferde sessiz kaldıkları konusuna açıklık getirdi. Otyakmaz’ın yaptığı bu açıklama Yiğidoların tedirginliğini giderip gönlüne ise su serpecek.

Turkcell Süper Lig’inde ikinci sezonunu yaşacak olan Sivasspor’da yeni sezon hazırlıkları devam ediyor. Süper Lig’deki takımların tamamına yakını transfer bombalarını patlatırken, Sivasspor’un sessizliğini koruması tedirginlik yaşatırken, tepkide toplamıştı. Bunun üzerine bir açıklama yapan Sivasspor Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz, transfer konusunda sessiz kalmadıklarını belirtti.

Yaptığı açıklama ile tedirginlikleri de ortadan kaldırmayı hedefleyen Otyakmaz, “ Transfer çalışmalarımızı gizliden gizliye sürdürüyoruz.”dedi.

Hedeflerinin kaliteli transferler yapmak olduğunu açıklayan Otyakmaz, “ Kaliteli bir kadro kurmayı hedefliyoruz. Bu nedenle de transferde hata yapmamalıyız. Bir çok futbolcu ile temastayız. Kesinlikle hata yapma lüksümüz yok. Görüştüğümüz futbolcuları en ince ayrıntısına kadar izliyoruz. Hedeflerimiz büyük. Bu hedefleri yakalayabilmek için kadromuzunda yeteri kadar kaliteli olması gerekli. Başarı kaliteli kadro ile yakalanır. Bizde kaliteli futbolcular arıyoruz. Bu nedenle de transferde sessiz gibi görünüyoruz. Ama tam aksine çok daha fazla aktifiz. Eğer transfer yapmak için transfer yapsaydık, Türkiye’nin transfer rekorunu kırardık. Bizim hedefimiz bu değil. Hedefimiz, hedeflerimizin yakalanması için bize yardımcı olacak futbolcuları bulmak. Bizde bunları arıyoruz. Kimse endişeye kapılmasın. Beklenenden çok daha iyi futbolcular alacağız. Belki alınacak futbolcular tanınmış yıldız futbolcular olmayabilir ama kesinlikle yıldız adayıdır. Kalitesini ise Sivasspor formasıyla ıspatlayacak futbolcular olacaktır. Bu nedenle titiz davranıyoruz. Elimizdeki imkanların en iyisini yapıp en iyilerini alacağımızdan kimsenin şüphesi olmasın”dedi.

Hakikat
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 06:56   #2
tykinik58
Usta Yiğido
 
tykinik58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 60
Mesajlar: 1.224
Thanks: 3.492
742 Mesajına 1.947 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 886 tykinik58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart -->: SESSİZ DEĞİLİZ

Bana da çok sessiz ve geri kaldık gibi geliyor. Süper ligde tecrübeli olan isimler kapış kapış gidiyor. Orta sahamıza iyi bir pasör, forvete güçlü ve golcü bir adam lazım. Forvete ZAFER BİRYOL için neden girişimde bulunulmuyor anlamıyorum. Ya da bir Murat Hacıoğlu?
__________________
EN İYİ "SİVAS'LI" , TAKIMINI YALNIZ BIRAKMAYANDIR...
tykinik58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 09:03   #3
Etem-Murat
Usta Yiğido
 
Etem-Murat - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2005
Yaş: 64
Mesajlar: 2.159
Thanks: 0
25 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 985 Etem-Murat ist ein wunderbarer AnblickEtem-Murat ist ein wunderbarer AnblickEtem-Murat ist ein wunderbarer AnblickEtem-Murat ist ein wunderbarer AnblickEtem-Murat ist ein wunderbarer AnblickEtem-Murat ist ein wunderbarer AnblickEtem-Murat ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: SESSİZ DEĞİLİZ

Büyük başkan cok sessiz kaldınız hala bir tık yok atını alan nerdeyse üsküdarı gecti bizde hala tık yok sabır desenizde bizde sabır kalmadı haydi başkan sessizliğini boz gari
Etem-Murat isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 11:27   #4
alimuharrem58
Usta Yiğido
 
alimuharrem58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.893
Thanks: 6
11 Mesajına 13 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 alimuharrem58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: SESSİZ DEĞİLİZ

BASKANA GUVENIMIZ SONSUZ IYI BIR OYUNCU BULUP GETIRECEKLERINDEN EMINIM
alimuharrem58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 13:02   #5
PARTNER58AHMET
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 07.01.2006
Yaş: 62
Mesajlar: 517
Thanks: 5
16 Mesajına 27 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 803 PARTNER58AHMET FAZLA SÖZE GEREK YOKPARTNER58AHMET FAZLA SÖZE GEREK YOKPARTNER58AHMET FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart -->: SESSİZ DEĞİLİZ

SAYIN MECNUN BAŞKANA GÜVENİYORUZ AÇIKLAMALARINDAN DOLAYI İNŞALLAH BEKLEDİKLERİMİZİN ÜSTÜNDE BİR TRANSFER ÇALIŞMALARI GERÇEKLEŞTİRİR NE DİYELİM HADİ HAYIRLISI
PARTNER58AHMET isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 17:33   #6
Güner
Usta Yiğido
 
Güner - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.09.2005
Yaş: 48
Mesajlar: 1.448
Thanks: 52
86 Mesajına 552 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 949 Güner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yokGüner Fazla söze gerek yok
Standart -->: SESSİZ DEĞİLİZ

Gerçi biraz uzun oldu bu sessizlik ama ben bu sessizliğin sonunu hayırlı görüyorum. Yönetime güveniyorum bence imkanlar ölçüsünde ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar. Transfer sezonu kapanmadı birsürü de kaliteli futbolcular var acele etmeyin elimiz boş dönmeyiz elbet. Bizim bombalarımız da yakın zamanda manşet olur. Biraz sabır...
Güner isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 18:06   #7
FATIMA
Tecrübeli Yiğido
 
FATIMA - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.09.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 822
Thanks: 0
14 Mesajına 26 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 FATIMA ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Daumen hoch -->: SESSİZ DEĞİLİZ

Alıntı:
SivasSpor.Com Nickli Üyeden Alıntı
Otyakmaz, sessiz kaldıkları hususundaki yorumlara açıklık getirdi.

Hedeflerinin kaliteli transferler yapmak olduğunu açıklayan Otyakmaz, “ Kaliteli bir kadro kurmayı hedefliyoruz. Bu nedenle de transferde hata yapmamalıyız.

Pecze ile aynı cümleyi kurmuşlar,demek ki kasıtlı bir sessizlik bu...Bunda da bi bildikleri vardır elbet....Taktik;planlı çalışmanın göstergesidir..Başarılar diliyoruz...
FATIMA isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 18:24   #8
puar
Usta Yiğido
 
puar - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 45
Mesajlar: 4.966
Thanks: 108
357 Mesajına 678 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1273 puar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblickpuar ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: SESSİZ DEĞİLİZ

fırtına oncesi sessizlik bence merakla bekliyoruz transferleri. yonetime başarılar.
puar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: SESSİZ DEĞİLİZ
Alt 09.06.2006, 20:29   #9
oğuzhan AKDOĞAN
Acemi Yiğido
 
oğuzhan AKDOĞAN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 22.10.2005
Yaş: 40
Mesajlar: 85
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 oğuzhan AKDOĞAN ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: SESSİZ DEĞİLİZ

başkana güvenim sonsuz sivasspora kaliteli oyuncular kazandıracağına inanıyorum.
oğuzhan AKDOĞAN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git