Sivasspor geçen sezon olduğu gibi bu sezonda Diadora marka forma giyecek.
İlk defa geçtiğimiz sezon bu markayı tercih eden Sivasspor kulübü yapılan görüşmelerin ardından bu sezonda tercihi yine Diadora oldu.
Sivaspor Genel Menajeri Bülent Uygun, yapılan görüşmeler sonrasında kendileri için en olumlu teklifi verenin bu firma olduğunu ve bu nedenlede Diadora’yı tercih ettiklerini söyledi.
Hürdoğan
__________________ SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR
Formamız geçen sene uğurlu geldi. Hiç korku yaşatmadı umarım bu senede uğur getirir. Ayrıca hangi marka bizim için maddi olarak uygun teklifi verirse onu seçeceğiz tabiki.
Formalar iyi ya bu diadora italya liglerinde bircok takım ve hakemlerin forması Sivassporumuzun formasıda Romanın formasının aynısı sadece renkler farklı