Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz
Alt 06.06.2006, 20:38   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz

Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, yeni sezon öncesinde “ Sivasspor transferde sessiz kaldı “ diye laf üretenlere seslendi.
38 yıl aradan sonra Turkcell Süper Ligine çıkan ve başarılı performansı ile ligi 8.sırada tamamlayan Sivasspor’un ikinci sezon için hedefinin çok büyük olduğunu ve UEFA’ya oynamak istediklerini dile getiren Sivasspor Yönetim Kurulu Başkanı Mecnun Otyakmaz “ Transfer sezonunun başlamasıyla birlikte her kafadan bir ses çıkıyor. Tüm takımlar transfer yaptı da Sivasspor neden yapmadı, geç kalındı gibi sözler sarf ediliyor.Bu sözleri sarf edenler takımın başarısını düşünmüyor herhalde.Birincisi bu takımın bir teknik patronu ve sporcuların durumlarıyla ilgili çalışmaları yapan transfer komitesi var.Bu komite hocamızın verdiği raporu doğrultusunda gerek yurt dışında, gerekse yurt içinde çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.”dedi.

HERKES SİVASSPORLU OLAMAZ
Sivasspor’un yeni sezonda başarılı olması için kadroya dahil edilmesi planlanan sporcularla ilgili ön görüşmelerin sürdürüldüğünü,takımın başarısına ortak olacak sporcuların alınacağını da sözlerine ekleyen Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz “Sivasspor’un başarısını göz ardı ederek her istenen futbolcuyu aldığımız zaman bu takımın önemi nerede kalır?.Bizler takıma yararlı olacak sporcuların peşindeyiz.Laf üretenlerle işimiz olmaz. Güçlüyüz, gücümüzü daha da artıracağız.İyi bir kadromuz var, geçen sezonda başarılı olan takımda yer alan sporcuların tamamına yakınının sözleşmesi devam ediyor. Gitmesine karar verilen sporcularda ilk etapta kampa katılacak. Hocamızın vereceği raporla son karar verilecek.”dedi.

GÜÇLÜYÜZ, DAHA DA GÜÇLÜ OLACAĞIZ
Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, yönetim kurulunun, teknik kadronun,transfer komitesinin takımının başarılı olması için çalıştığını, iç ve dış transferde ince eğirip sık dokuduklarını da belirterek “ Sivasspor olarak biz çok güçlüyüz. Gücümüzü korumak yerine daha da güçlü olmak zorundayız.Bunun bilincinde çalışıyoruz, Sivasspor’un başarılı olması için laf yerine icraata destek vermek gerekli.Sezon açılışı ve ligin başlamasıyla birlikte Sivasspor’un gücünü herkes görecektir “ dedi.

25 HAZİRAN’DA TOPLANACAKLAR

Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, transfer çalışmaları ile ilgili önümüzdeki hafta gelişmeler olacağını da sözlerine ekleyerek “ Takımımız 25 Haziran’da tesislerde bir araya gelecek. 1-12 Temmuz arasında Gerede Doruk Kaya Otel’de kamp başlayacak. Kampta iki hazırlık maçının ardından Almanya kampı hazırlıklarına başlanacak. Almanya kampında takımımız 5 hazırlık maçı yapacak. 26 Temmuz’da Sivas’a dönerek Cumhuriyet Kupası’nı oynayacağız” dedi.

Gençtürkhaber
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz
Alt 06.06.2006, 21:24   #2
1967 dernek serkan20
Usta Yiğido
 
1967 dernek serkan20 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 1.171
Thanks: 1
22 Mesajına 50 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 1967 dernek serkan20 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart -->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz

inşallah takımı başarıya götürecek takviyeler yapılırda bizde kaliteli bir kadro seyrederiz
artık hedefler büyüdü uefayı garantilememiz gerekiyor
hayal kırıklığına uğramayız inşallah
__________________
Medeniyet açmak ise bedeni
hayvanlar bizden daha medeni
M.Akif ERSOY
1967 dernek serkan20 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz
Alt 06.06.2006, 21:33   #3
HALIL
Usta Yiğido
 
HALIL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.06.2006
Mesajlar: 5.919
Thanks: 3.392
1.249 Mesajına 1.911 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1358 HALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz

cok iyi konusma olmus ama bi sorum olacaktineden akwa dan vazgecilti o haberi duyunca sok oldum cok iyi oyuncu bu pecze de boyle baslarsa iyi vallaha
HALIL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz
Alt 07.06.2006, 07:16   #4
koyu58
Tecrübeli Yiğido
 
koyu58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.08.2005
Yaş: 46
Mesajlar: 520
Thanks: 17
21 Mesajına 26 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 koyu58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz

bu başkan harika konuşuyor az laf ediyor inşallah çok iş başaracak
__________________
koyu58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz
Alt 13.07.2006, 15:06   #5
ş.usta
Tecrübeli Yiğido
 
ş.usta - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.06.2006
Yaş: 59
Mesajlar: 515
Thanks: 375
73 Mesajına 171 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 784 ş.usta Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: Otyakmaz: Herkes Sivasspor’lu olamaz

tabiki başkanımız ve yönetim kurulu takımın içinde oldukları için takım hakındaki herşeyi bizden iyi bileceklerdir.başkanımızan ve yönetim kurulumuzun elerinden gelenin en iyisini yapacaklarından eminiz.
ş.usta isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git