Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > 4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler

4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler Stadyumumuz ve Sivasspor tesislerimiz hakkında...

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 27.09.2011, 10:22   #1
sivaslıadem
Usta Yiğido
 
sivaslıadem - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.02.2010
Mesajlar: 2.396
Thanks: 3.701
976 Mesajına 2.004 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 839 sivaslıadem BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

bursada daha fazlasını gordum ben
büyük bir organizasyonda görevliydik
katılımcılara şişeler dolusu su ikram ediyorduk biz içeride herkese bedava su veriyorduk stat görevliler dışarıda satıyordu bizimkileri de aralı sanıp biz söylemedikçe içmiyorlardı
ve akşam oldu tribünler boşaldı temizliğe başladık birileri de bir yandan bizim bedava dağttığımız o suları ileride satmak için stokluyorlardı kamyon dolusu su gelmişti kalanların çoğunu satmak için yüklediler
vicdan meselesi parayı düşününce göz bir şeyi görmüyor buralarda
sivaslıadem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 09:30   #2
izmirliyigido
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Sayın Oflaz burayı okusun diye aktifleştiriyorum !..





.
  Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 09:37   #3
Rallim58
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Alıntı:
izmirliyigido Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sayın Oflaz burayı okusun diye aktifleştiriyorum !..





.
Sitemiz ve konularımız hatta çözüm yolları bile her zaman aktif, yeterki kendileri aktif olsun Sayın izmirliyiğido'm
  Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 09:44   #4
zaralı19
Usta Yiğido
 
zaralı19 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 1.582
Thanks: 940
441 Mesajına 853 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 903 zaralı19 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Alıntı:
izmirliyigido Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sayın Oflaz burayı okusun diye aktifleştiriyorum !..





.
aktif olsun ama adamın hiç birşeyden haberi yokki
__________________
Yeniçeriler
zaralı19 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda zaralı19'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 16:58   #5
asabibaba
Usta Yiğido
 
asabibaba - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.11.2010
Yaş: 49
Mesajlar: 1.743
Thanks: 5.052
992 Mesajına 2.426 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 744 asabibaba FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Alıntı:
izmirliyigido Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sayın Oflaz burayı okusun diye aktifleştiriyorum !..





.
Sayın Oflaz bunu okuyamaz.Dünkü konuşmalarını dinleyince okumasının olmadığı fikrine kapılıyor insan BU BİRRR İKİNCİSİ kendi yöneticisi olduğu SİVASSPOR 'un resmi sitesini takip etmeyen burayı mı takip eder allah aşkına ... RESMNE SITKIM SIYRILDI ADAMDAN YAAA
__________________
NE MUTLU ŞEHRİNE İHANET ETMEYENE
asabibaba isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı asabibaba'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 09:42   #6
karamik
Usta Yiğido
 
karamik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.03.2009
Mesajlar: 1.374
Thanks: 665
561 Mesajına 1.041 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 769 karamik FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Mehmet Oflaz heyecanını yitirmiş arkadaşlar
__________________
Ölmek Var Düşmek Yok
karamik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 09:58   #7
SenSetik
Usta Yiğido
 
SenSetik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 3.298
Thanks: 1.918
1.636 Mesajına 3.657 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1106 SenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer AnblickSenSetik ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Oflaz bu konuyla ilgilide açıklama yaptı...yanlış anlamadıysam kapasitenin 25.000 olmasına rağmen, istenirse ilerleyen yıllarda kapasitenin 30.000 üzerine çıkarılabilecek şekilde projenin hazırlandığını söyledi..
SenSetik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 10:43   #8
zaralı19
Usta Yiğido
 
zaralı19 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.02.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 1.582
Thanks: 940
441 Mesajına 853 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 903 zaralı19 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

stad konusunda az da olsa sevindim
__________________
Yeniçeriler
zaralı19 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 25.12.2012, 13:05   #9
ROMANTİK KATİL
Usta Yiğido
 
ROMANTİK KATİL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.11.2012
Mesajlar: 1.179
Thanks: 2.038
774 Mesajına 1.527 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 615 ROMANTİK KATİL FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Adama soruyor Nail bey U 17 Dünya kupası macları var vs diyor neden olmadı diyor. Kendi agzıyla stad yetersiz diyor. Madem stad yetersiz en iyisini yapmak yerine 25000 bin kişilik stada neden razı oluyorsun. Kapasite arttırılır diyor. Hazır devlet yapıyorken neden halledilemiyor. Sivasspor sonradan neden cebinden para verip kapasite arttırmaya calıssın. OFFFFFFFF OFLAZ OFFFFFFFFF.............
__________________

Memleketsiz Köpekler İstanbulu Destekler Tek Gercek SİVASSPOR
ROMANTİK KATİL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stadyum rezaleti...!
Alt 26.12.2012, 09:00   #10
yiğido gardaş
Acemi Yiğido
 
yiğido gardaş - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.09.2011
Mesajlar: 77
Thanks: 6
28 Mesajına 47 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 547 yiğido gardaş FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum rezaleti...!

Alıntı:
Rallim58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sivassporun müsabakalarını 4 Eylül stadyumunda izlemenin, takımı canlı olarak takip etmenin zevki bir başka oluyor. Ancak, bu zevki bizlere çok görenleri, stadyumda bizlere rezalet yaşatanları kınıyorum.

- Kombinelerimizi sezon başında aldığımız halde huzurla giriş-çıkış yaptıramayanları,

- Girişte "bozuk para yasak" diyerek paraların toplanmasının akabinde içeride yapılan fahiş demiyorum "yiğidoya atılan kazık fiyatlar" sonrası ele geçen bozuk para serbestliği yaşatanları,

- Maliyeti 10-12 kuruşluk suyu 10 katı fiyata ve 1 liraya, 50 kuruşluk çayı (abdest suyunu) hava şartlarına bağlı olarak, 1.25 veya 1.50 Tl'ye, piyasada 25 kuruş olan simiti 50 kuruşa sattıranları,

-....... vs. vs.

tek kelime ile "kınıyorum"...!
40 yıl öncede böyleydi hiç değişmemiş.
yiğido gardaş isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda yiğido gardaş'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevapla

Etiketler
gİtmİyor, neden, rezaleti, seyİrcİmİz, stada, stadyum


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git