Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 17:29   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart Maraton`a Anlamlı Forma



Ünlü yorumcu Erman Toroğlu’na ve Maraton proğramının yapımcısı Şansal Büyüka'ya galibiyet anısına forma hediye edildi...

Sivasspor Basın Sözcüsü Fikret Ünsal ve Genel Koordinatör Faruk Taşseten, Sivasspor-Fenerbahçe maçını izlemek üzere ilimize gelen ünlü yorumcu Erman Toroğlu’na ve Maraton Proğramının yapımcısı hemşehrimiz Şansal Büyüka’ya galibiyet anısına Sivasspor’lu sporcular tarafından imzalanan formayı hediye ettiler.
Sivasspor’un Fenerbahçe ile yaptığı müsabakayı tribünden izleyen ve Pazar günü tüm spor camiasının kitleneceği Lig TV’deki “ Maraton “ proğramında yorum yapacak olan Erman Toroğlu ile bir araya gelen Sivasspor Basın Sözcüsü Fikret Ünsal ve Genel Koordinatör Faruk Taşseten, galibiyet anısına ünlü yorumcuya forma hediye ettiler.
UĞURLU GELDİ
Ziyaretle ilgili olarak görüşlerini dile getiren Sivasspor Basın Sözcüsü Fikret Ünsal “ İlgiyle izlediğimiz Maraton proğramında Erman Hocamızı bu kez ilimizde hemde Sivasspor’un Fenerbahçe’yi 2-1 yendiği bir müsabakada görmek bizi sevindirdi. Erman Hocamızın ayağı uğurlu geldi. Bizde bu günün anısına üzerinde Teknik Direktörümüz Bülent Uygun ve sporcularımızın imzası bulunan bir formayı hediye ettik.İmzalı formanın yanı sıra Erman hocamıza üzerinde Ulu Önder Atatürk’ün fotoğrafları bulunan kravatlardan da hediye ettik”dedi
Sivasspor Basın Sözcüsü Fikret Ünsal imzalı forma ve Atatürk’lü kravatlardan Lig TV Genel Müdürü ve Maraton proğramının yapımcısı hemşehrimiz Şansal Büyüka’yada hediye verildiğini de sözlerine ekledi.
ÇOK DUYGULANDIM
Sivasspor-Fenerbahçe maçının ardından kendisine Sivasspor tarafından imzalanan formayı ve Atatürk fotoğraflı kravatları alan ünlü yorumcu Erman Toroğlu “ Üç haftadan beri diyordum. Bu Fenerbahçe bir gün tökezler diye,hatta çok gol yer demiştim. Sivas’ta bunu yaşadık. Sivasspor sayısız gol fırsatları kaçırdı.Maçtan sonra bu nazik jest beni çok duygulandırdı. Bu anı hiçbir zaman unutmayacağım “ dedi


sivasspor.org.tr
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 5 Kullanıcı SivasSpor.Com'a Teşekkür Ediyor...
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 17:57   #2
EyüphanAydın
Usta Yiğido
 
EyüphanAydın - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2007
Mesajlar: 6.006
Thanks: 3.350
1.269 Mesajına 946 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1338 EyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yokEyüphanAydın Fazla söze gerek yok
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Böylesi güzel bir hediyeyi,kadir gecesinde vermek güzel bir an.Güle güle kullanmak dileğiyle.
__________________
http://img.blogcu.com/uploads/erkans...0000266796.gif
Hayat böyledir dostum,
Geçer beklemekle,
Ümitlerin bittiği yerde
Abdest al ve sabahı bekle...
EyüphanAydın isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı EyüphanAydın'a Teşekkür Ediyor...
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 18:42   #3
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2005
Mesajlar: 5.394
Thanks: 3.308
1.268 Mesajına 2.761 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1306 yerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

O formayı eminim en önemli yerde saklar...

Kimseye nasip olmaz bilesin o formanın kıymetini...
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı yerliturkuaz'a Teşekkür Ediyor...
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 18:58   #4
uhud85
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 14.02.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 302
Thanks: 84
65 Mesajına 103 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 uhud85 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Anlamadığım bir nokta var..Tv Programlarını izlediğimde bütün kanallarda hep Fenerbahçe'den bashediliyor.Adamlar yenselerde herkes onları konuşuyor yenilselerde.Peki feneri güzel bir mücadele sonucu hakkıyla yenen SİVASSPORumuz hakkında neden bir spor yorumcusu tek kelime etmiyor.Daha ne yapmamızı bekliyolar.Geçen yıl adeta bir mucize yaparak bu daracık bütçyle büyük bütçelere sahip bjk ve fb yle aynı puanda ligi bitirdik ama hakkımızda devede kulak kalacak kadar az konuştular.Şimdi bu sene çok daha iyi başladık ama gene aynısı...
Umarım ERMAN TOROĞLU beni şaşırtır ve SİVASIMIZın üstünde artık biraz daha durulur..Biz bnu fazlasıyla hak ediyoruzz
uhud85 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 5 Kullanıcı uhud85'a Teşekkür Ediyor...
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 06:17   #5
MOS-BY-58
Tecrübeli Yiğido
 
MOS-BY-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 504
Thanks: 29
91 Mesajına 163 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 822 MOS-BY-58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Alıntı:
uhud85 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Anlamadığım bir nokta var..Tv Programlarını izlediğimde bütün kanallarda hep Fenerbahçe'den bashediliyor.Adamlar yenselerde herkes onları konuşuyor yenilselerde.Peki feneri güzel bir mücadele sonucu hakkıyla yenen SİVASSPORumuz hakkında neden bir spor yorumcusu tek kelime etmiyor.Daha ne yapmamızı bekliyolar.Geçen yıl adeta bir mucize yaparak bu daracık bütçyle büyük bütçelere sahip bjk ve fb yle aynı puanda ligi bitirdik ama hakkımızda devede kulak kalacak kadar az konuştular.Şimdi bu sene çok daha iyi başladık ama gene aynısı...
Umarım ERMAN TOROĞLU beni şaşırtır ve SİVASIMIZın üstünde artık biraz daha durulur..Biz bnu fazlasıyla hak ediyoruzz
her takima esit mesafe olustugu zaman Türk futbolu bir yere gelmis demektir. ama Türk futbolu rant ve ratinge kurban edildigi icin dogaldir hep onlardan bahsedilmesi. Yalandan bir ara "Sivas'in da hakkini vermek lazim iyi oynadilar hocam" derler, ondan sonrasi dedigin gibi klasik "Fener yenilmistir" "Sivasspor'un yenmesinden" ziyade.
Örnegin Almanya'da ac TV'yi maclardan sonra, Bayern Münih macini kacinci sirada verirler bilemezsin. 3 saat de laf salatasi yapmazlar. Biz de kusturana kadar ileri al, geri al, nolcak fenerin hali muhabbetleri Türk futbolunun el frenidir bilmezler...
MOS-BY-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 28.09.2008, 10:08   #6
üçyıldız58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 01.04.2008
Yaş: 52
Mesajlar: 1.091
Thanks: 1.461
562 Mesajına 1.236 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 üçyıldız58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Alıntı:
uhud85 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Anlamadığım bir nokta var..Tv Programlarını izlediğimde bütün kanallarda hep Fenerbahçe'den bashediliyor.Adamlar yenselerde herkes onları konuşuyor yenilselerde.Peki feneri güzel bir mücadele sonucu hakkıyla yenen SİVASSPORumuz hakkında neden bir spor yorumcusu tek kelime etmiyor.Daha ne yapmamızı bekliyolar.Geçen yıl adeta bir mucize yaparak bu daracık bütçyle büyük bütçelere sahip bjk ve fb yle aynı puanda ligi bitirdik ama hakkımızda devede kulak kalacak kadar az konuştular.Şimdi bu sene çok daha iyi başladık ama gene aynısı...
Umarım ERMAN TOROĞLU beni şaşırtır ve SİVASIMIZın üstünde artık biraz daha durulur..Biz bnu fazlasıyla hak ediyoruzz
kardeş güzel bir konuya değinmişsinnn bu işler türkiyede seninn dediğin gibi gitmiyorr.
sezarın hakkı sezara verilmiyorr önce kamoyu oluşturacaksınn geçen sene trabzon maçında sonra çıkan beşiktaş trabzon maçı sonrası bursa.sivas maçı hangimiz tepkimizi federasyona bildirdikk.
hangi tv kanalını protosto için meal yağmuruna tuttukk hangi büyük maçta evimizde trübünleri doldurdukkk hala şehrimizde büyük takım sempatizanları varkenn nasıll bizden bahsedilmesini isterizz bu bizim hakkımızmı değill ne kadar köfte okadar ekmekk diyorr aslındaa ulusal basın medya amaaa biz hala anlamıyoruzz bir ist yalakalığı aldı başını gidiyorrrrr oysa bizim takımımıza gördünüz fener taraftarınınn ağzı açık kaldıı.
sözün kısasıı kendi öz değerlerimize sahip çıktığımızz günn istemeselerdee bizden bahsedeceklerrr yeterki sivaslıyım sivassporluyum diyen hemşerilerimizz sahte gülücüklerlee bize sırıtmasınn
üçyıldız58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 19:06   #7
yusuf_yusuf
Usta Yiğido
 
yusuf_yusuf - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.09.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.070
Thanks: 978
329 Mesajına 482 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 892 yusuf_yusuf FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

olsun tabı yaa hedıyemız olsun onlara
__________________
yusuf_yusuf isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı yusuf_yusuf'a Teşekkür Ediyor...
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 19:07   #8
ofozturk
Usta Yiğido
 
ofozturk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 1.263
Thanks: 259
272 Mesajına 494 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 893 ofozturk FAZLA SÖZE GEREK YOKofozturk FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

yavaş yavaş spor yorumcularını kendi safımıza çekmemiz lazım bu tip hediyelerle. hiç olmadı sivassporun centilmen bir ekip oldugunu göstermeliyiz.
ilerde çok işimize yarayacaktır.)))
ofozturk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı ofozturk'a Teşekkür Ediyor...
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 19:24   #9
abircan
Usta Yiğido
 
abircan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.156
Thanks: 555
239 Mesajına 440 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 987 abircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDIabircan TAM BIR BEYEFENDI
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

erman hoca sivası ve sivaslıyı tanımıştır inşallah, istanbuldan üfürüp püfürme değil nadoluda futbolun önemini anlasınlar artık, kıyarken ezerken belki biraz daha ölçülü olurlar
__________________
zaman kısa, dünya herkese yeter, mühim olan insanlık
KANIMIZIN KIRMIZISI ALNIMIZIN AKIYLA SİVASSPORLUYUZ
abircan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı abircan'a Teşekkür Ediyor...
--->: Maraton`a Anlamlı Forma
Alt 27.09.2008, 20:05   #10
kadir0911
Tecrübeli Yiğido
 
kadir0911 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.02.2007
Yaş: 36
Mesajlar: 907
Thanks: 273
197 Mesajına 300 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 803 kadir0911 COK SEVILEN BIR KISIkadir0911 COK SEVILEN BIR KISIkadir0911 COK SEVILEN BIR KISIkadir0911 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: Maraton`a Anlamlı Forma

Erman Toroglu bilki, Sivasspor Formasi Herkeze Nasip Olmaz !
kadir0911 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda kadir0911'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git