-->: ERTUĞRUL UMUTLU
ertuğrul geçen sene kalıbı alman futboluna uymuyor diye oynamadı ama inş. bu sene as çıkacak ve kadromuzda (hepsi sivaslı ama) 2 tane sivaslı olacak ben loranta şaşıyordum ertuğrulu hiç oynatmada ilhan ı 1 kere oynattı maçın yıldızı seçildi mehmet yıldızı oynatıyordu bunları ne kiralık gonderdi neyse artık geçti ama bu sezon sivas a hizmet edecekler
CE CE CE CE CECE ERTUĞRUL ERTUĞRUL ERTUĞRUL CE CE ERTUĞRUL
__________________
BİR GÜN KRAL OLMADIK BİR GÜN DE TAHTTAN İNMEYİZ!!!
|