YİĞİDO TATİLE ÇIKTI
Bolu kampını dün yaptığı hazırlık maçıyla tamamlayan Sivasspor, ardından Bolu’dan ayrılarak tatile çekildi.
İlk etap çalışmalarını ilimizde yaparak ara vermeden Bolu’ya giden Sivassopor, yeni sezon öncesi ilk tatiline dün çıktı.
İki gün izin yapacak olan Sivasspor takımı ardından İstanbul’da biraraya gelip daha yorucu geçecek olan yurt dışı kampına gidecek. Pazartesi günüyle birlikte Türkiye’den ayrılıp Avusturya’ya gidecek olan Kırmızı-beyazlılar yaklaşık 10 gün boyunca burada son lig öncesi son hazırlıklarını yapacak. Ardından Ülkemize dönecek olan Sivasspor, iki gün ara verip Kupa maçlarına hazırlanacak.
|