Türkiyede hukunun ne kadar hızlı bir şekilde işlendiğini bir kere daha görmüş olduk, 12 ağustosta maç oynandı, 13 eylülde (eğer verirlerse) son karar çıkmış olacak
Neticede amaçlarına ulaştılar, Vermiş oldukları kararla kamuoyu tepkisini ölçtüler, aksine verilecek bir kararla trabzon cephesini ayaklandırmak istemezler,
Bizim yapmamız gereken tekrar çıktığında 3 puanı söke söke alıp 1'er 1'er tarbzon, tff ve tahkim kuruluna hediye etmek olmalı...