--->: Kural İhlali Yok !
arkadaşlar son iki günde sivasımızın üzerinden prim elde etmek isteyen ne kadar çok kişi ve kurumlar oldugunu gördük. bu da demek oluyor ki biz büyüyoruz. ve büyüdükçe birileri bizi çekemiyor. onlara inat büyümeye devam. artık sıra taraftara geldi ve adam gibi taraftar olmamız gerekiyor.
ilk başka bırakalım istanbul yalakalığını. memleketimizin takımını tutalım ve soranlara sivaslının takımı sivasspordur diyelim.
yavaş yavaş biz de büyüyelim.
|