Cevap: Kupada Rakip N.Belediyespor
Cok iyi kura cektik. Öncelikle insallah bi üst tura cikariz ve ciktigimiz takdirde seri basi takimlardan olmak icin grup asamasinda su takimlardan ikisi elenmesi gerekiyor cünki bu takimlar gecen sezon bizim üstümüzde bitirdiler ligi. Galatasaray,Bursaspor,Kayseris por,Antalyaspor ve Eskisehirspor bunlardan ikisi elenir ve bizde tur atlarsak seri basi olarak grup kuralarina katilacagiz.hayirli olsun yigidolar allah utandirmasin bizi
|