28.06.2006, 09:38
|
#8
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 09.06.2006
Yaş: 41
Mesajlar: 3.298
Thanks: 175
525 Mesajına 1.026 Kez Teşekkür Edildi.
|
-->: GELECEĞİN SİVASSPORLU'LARI
Alıntı:
|
GuNaY Nickli Üyeden Alıntı
İleriki yıllarda Sivastan büyük oyuncular bu eğitimle neden çıkmasın?
bu yıl özellikle altyapıda büyük adımların atıldığ yıl olarak akılda kalacak...
|
Sivas'tan büyük futbolcu olarak ancak defans futbolcusu çıkar. Amatörlerin oynadıkları sahalar Sivas'tan teknik futbolcu çıkmasına izin vermiyor. Eğer alt yapıya önem veriliyorsa stadın yanındaki dış saha her maça açılmalı ve paşaçayırı da çimlendirilmeli yoksa çocukların işi çok zor teknik futbolcu çıkmaz buradan bu şartlarda.
|
|
|