Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Yazarlar Ne Dedi?

Yazarlar Ne Dedi? Köşe yazarları

 
 
Seçenekler Arama Stil

Herşey Mükemmeldi
Alt 24.11.2008, 14:01   #1
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart Herşey Mükemmeldi



Nail SERTAKAN / Sivaspostası

Herşey Mükemmeldi

Şu ana kadar hep doğruları yazdım ve söyledim, kahin değilim ancak; doğruları görüp yazacak ve söyleyecek kadar da cesur olduğumu düşünüyorum. Yiğidi öldür hakkını yeme derler ya , herşeyden önce Trabzon yönetimini ve taraftarlarını kutluyorum. Maç önü, içi, sonu gösterdikleri olgunluktan dolayı. Herşeyi iki şehirde unutmuş, gerçek iki Anadolu büyük takımına da bu yakışırdı zaten.



Hem bizim açımızdan, hem Trabzon açısından belkide ilk yarının en zor maçını oynadı iki takımda. Öyleki Fener'in, Galatasaray'ın puan kaybı Trabzonun direncini, Sivasspor'unda iştahını kabarttı. Trabzon kazansa belkide ilk devreyi lider bitirecek, Sivas kazansa geçen sezon ki ilk yarı başarısını yakalayacaktı. Ancak; benim beklediğim normal netice çıktı. Alınan bir puan ligin sonuna kadar Sivasspor'un ligin yine tepesinde dolanacağını gösterdi.

İki takımında yağışlı havada kaygan zeminde inanılmaz mücadelesi vardı. İlk dakikalarda Trabzon bu avantajı iyi kullandı. Ancak; ikinci yarı Sivasspor iyi top yapmaya başlayınca kontrol eline geçti. Karşılıklı pozisyonlar yaşandı. Ama tamamına yakını karambol pozisyonları olmaktan ileri gitmedi. Gol olmamasına rağmen belkide bu haftanın en iyi maçını seyrettik. Bülent Hoca her zamanki gibi takdik olarak maça damgasını vurdu. Yerinde değişikliklerle Trabzonu durdurdu.

Selçuk Hoca maç boyu hiç bir futbolcuya itiraz ve konuşma serbestisi vermeyerek maça ağırlığını koydu. Maçın genelinde verilen veya verilmeyen bir iki pozisyonda sarı kartlarda hata yapsa da neticeye etki edecek hata yapmadı.

Maçın yıldızını yazmadan geçersek haksızlık olur. Bilica öyle bir form yakaladı ki kendisini candan kutluyorum. Belki de şu ana kadar ligin mevkisinde en iyisi. Oynayan, oyuna sonradan giren oyuncularımızın da verdikleri müthiş mücadeleden dolayı tüm yiğidolar adına alınlarından öpüyorum

Maçı iki takımda istedi. Ama en azından iki takımda üzülmedi. Maçın normal neticesi 90 dakika sonunda skora da yansıdı.

Anadolu futbolu bir kez daha kazandı. Bazılarının beklediği malzeme çıkmadı. Demek ki yönetimler nasıl mesaj verir ise aynı mesajı alıyorlar. Helal olsun iki takımında yönetimlerine, teknik adamlarına ve taraftarlarına.
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda SivasSpor.Com'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
 

Etiketler
herşey, mükemmeldi


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git