Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Neden Hollanda ?
Alt 13.01.2009, 17:56   #14
Besyo_cu
Usta Yiğido
 
Besyo_cu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 5.292
Thanks: 5.934
2.819 Mesajına 8.169 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1328 Besyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende ZukunftBesyo_cu hat eine strahlende Zukunft
Standart Cevap: Neden Hollanda ?

Bu işler nufus ile olmuyor eger öyle oluyor olsaydı Cin tüm spor dallarında 1. olurdu

Önemli olan doğru projeler ile doğru işler yapmaktır. Milyonlarca gencimiz eğitimsiz ve bilinçsiz antrenorler tarafından köreltilmekte buna bir care bulmamımız lazım...
Besyo_cu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
hollanda, neden


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git