Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Yazarlar Ne Dedi?

Yazarlar Ne Dedi? Köşe yazarları

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?
Alt 03.03.2009, 11:35   #3
yigidolar06
Usta Yiğido
 
yigidolar06 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 67
Mesajlar: 2.836
Thanks: 13.312
1.086 Mesajına 2.733 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1055 yigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYORyigidolar06 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Sen niye sustun Bülent hocam?

Alıntı:
ZALIM_58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
SAYIN HOCAM ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞİN AMA BEN YİNE SÖYLÜYORUM BÜLENT HOCANIN İÇİNDEKİ FENER IŞIGI SÖNMEDİGİ SÜRECE BUNLAR BAŞIMIZA GELECEKTİR
evet içimizdeki fener aşkı olduğu sürece bu fener maçları malesef sorun olacağa benziyor
__________________
yigidolar06 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda yigidolar06'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
 

Etiketler
bülent, hocam, niye, sen, sustun


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git