Cevap: Maçı değerlendirelim...
bende gitmicem maça çünkü gidersem mehmet yıldıza küfrederim,bu adamın hali ortada hala oynatıyorlar dellenmemek elde değil.oynamaması için küfürmü edelim ne yapalım şaşırdım kaldım.haketmediğinden değil ama bana yakışmaz.en iyisi gitmemek yani.
|