Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 12.12.2010, 15:07   #11
fglnsdf
Acemi Yiğido
 
fglnsdf - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.01.2010
Mesajlar: 126
Thanks: 16
25 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 612 fglnsdf FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Maçta göze çarpanlar : Ziya--> bu cocukta gelecek var, takima cok önemli
Erman--> Nasil Gol attin öyle, Ronaldo tipli gol, bütün oyun seni kötüledim ama yine sasirttin beni
Diallo--> süper
RAMBOVIC--> sana sükürler olsun, tek kelime MÜKEMMEL


Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : Riza hoca süper sistem oynatior, umarim hak ettigimiz yere geliriz

Maçın en iyisi kimdi : RAMBOVIC

Maçın en kötüsü kimdi : SEDAT BAYRAK

Maçta göze çarpanlar : RAMBOVIC

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : ilk 10da bitiriz insallah sezonu

Rıza Hoca'nın oyuna hamlelerini nasıl değerlendiriyorsunuz :

Dogru hamleler yapti, Cihan süper oynuyordu cok istekliydi ama zorunla cikarmasi lazimdi, iyi hamle yapti. Defansi iyi yerlestirtdi ve yerlesti. Pedriel cok kosturdu yoruldu cikmasi gerekyirodu yoksa sakatlik gelebilirdi.
10kisiyle müdahele etmemize göre bu skor süper.
fglnsdf isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
değerlendirelim, maçı


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git