Orkestra kurmak
Arkadaşlar Orkestra kursak Takımımıza Müziklerle destek versek nasıl olur Çalgıları önemli değil ama farklı bir hava katar Örneğin Eskişehir Taraftarında var Antalya taraftarında var İlla aynı çalgılar olacak diye bir şey yok farklıda olabilir yanlız çalmayı bile lazım sizce nasıl fikir Hem stadda konser havası katar seyir zevki atar yine bağırırsın ona sözüm yok bir gurupta orkestra olsun Sivassporumuza destek olsun seyir zevki Olsun yORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
Bu konu sadece öneridir Görüşlerinizi bildirerek olumlu olumsuz yönlerini konuşabiliriz sonuçta burası Sivasspor sitesi bu konuda Sivassporu ilgilendiriyor Taraftarları ilgilendiriyor Site Yöneticileride bu konuda duyarlı olsunlar onlarda görüşlerini bildirsinler .
|