Alıntı:
Üsüyoruz58Reis Nickli Üyeden Alıntı
---------------Korcan-------------------
Kerim-----Faty--------Navratil------Ziya
Cerny-----Kadir-------Rada------Grosicki
-----------------Erman-----------------
----------------Eneramo----------------
Deplesmanda bu kadro ile oynasak evimizde ise Rada yerine Atilla ile çift forvet tek önlibero oynasak iyi olur diye düşünüyorum...
Cerny,Erman,Grosicki ve Eneramo'dan oluşan ofansımız her takımın korkulu rüyası olacak gibi...
|
ya siz "Cerny" bu adam daha gelmediki siz neyden bahsediyorsunuz???