hırvatistan bizi mahvetti böyle takımı kuran utansın delinin şeyini bellediği gibi bellemişler 4 büyütülmüşlerin dandik oyuncularını hadi görün işte eserinizi adamlar kötü oynadığı halde 3 tane attı enaz 3 kaçırdı henüz pozisyonumuz yok anlayın artık
Bu Konuda 58MUAMMER58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...