14.12.2005, 20:46
|
#11
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 47
Mesajlar: 5.801
Thanks: 0
30 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
|
Alıntı:
|
ofgurleyuk78 Nickli Üyeden Alıntı
Fenerli olsa ceza bile almazdi.
|
Evet haklısın gardaş...Geçen hafta Semihe 3 maç ceza verdiler Fenerbahçede K.Erciyes maçı öncesi Nobre ve Anelka sakatlanınca hemen nasıl oldu ise 3 maçlık ceza kaldırıldı...Bu federasyon ve tahkim PFDK hepsi Feneerbahçe ve Aziz yıldırımın uşagı olmuş...Hepsini kınıyorum...Sivasspor kulübünün acilen itiraz etmesi gerekir....
|
|
|