Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Bazi yorulari okuyunca gülümsüyorum ve aklima bir atasözü geliyor:"zenginin mali zügürtün cenesini yorar".
Alan memnun satan memnun size ne oluyor?
Belediye istemese, kulüp istemese bu stat yapilir miydi? HAYIR
Demek ki 4 eylül stadini verip yerine 25 binlik yeni stada razi oldular ki ihaleye cikti. Zorla yapmiyorlar ya..
|