Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > 4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler

4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler Stadyumumuz ve Sivasspor tesislerimiz hakkında...

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 23:55   #38
Çılgın Türk
Usta Yiğido
 
Çılgın Türk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.12.2010
Mesajlar: 1.695
Thanks: 58
611 Mesajına 1.051 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 736 Çılgın Türk FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Bazi yorulari okuyunca gülümsüyorum ve aklima bir atasözü geliyor:"zenginin mali zügürtün cenesini yorar".

Alan memnun satan memnun size ne oluyor?
Belediye istemese, kulüp istemese bu stat yapilir miydi? HAYIR
Demek ki 4 eylül stadini verip yerine 25 binlik yeni stada razi oldular ki ihaleye cikti. Zorla yapmiyorlar ya..
Çılgın Türk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
Çıkıyor, ihaleye, sivas, stadyumu


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git