Cevap: BASIN BİLDİRİSİ..!
Taa Sivastan kalkip gidecek olan insan girer Biletix sayfasina biletini alir maca gidincede baba baba sahaya girer.
kimse kusura bakmasin gittiginiz deplasman Istanbul mac gününe bilet alamamak kadar normal bisey yok.Fenerliler almasada sivaslilar alsa ayni sey olmayacakmi?gene sivastan giden arkadaslarimiz disarda kalmayacakmi?
Burda ne yönetim sucludur nede bir baskasi 900 km yol gitmeden biletini almayan aldirtmayan sorumludur.
bizlerde kac defa istanbula bilmem Brüksel e bilmem baska sehre maca gittik biletler satisa cikar cikmaz biletimizi aldik hicte disarida falan kalmadik o Kadar yoluda bosuna gitmemis olduk.
|