Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Yiğido Gençlik

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: BASIN BİLDİRİSİ..!
Alt 05.02.2013, 16:26   #11
yigido yakup
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 13.08.2005
Mesajlar: 1.379
Thanks: 548
555 Mesajına 1.131 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yigido yakup ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: BASIN BİLDİRİSİ..!

Taa Sivastan kalkip gidecek olan insan girer Biletix sayfasina biletini alir maca gidincede baba baba sahaya girer.

kimse kusura bakmasin gittiginiz deplasman Istanbul mac gününe bilet alamamak kadar normal bisey yok.Fenerliler almasada sivaslilar alsa ayni sey olmayacakmi?gene sivastan giden arkadaslarimiz disarda kalmayacakmi?

Burda ne yönetim sucludur nede bir baskasi 900 km yol gitmeden biletini almayan aldirtmayan sorumludur.

bizlerde kac defa istanbula bilmem Brüksel e bilmem baska sehre maca gittik biletler satisa cikar cikmaz biletimizi aldik hicte disarida falan kalmadik o Kadar yoluda bosuna gitmemis olduk.
yigido yakup isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı yigido yakup'a Teşekkür Ediyor...
 

Etiketler
basin, basın, bildirisi, bİldİrİsİ


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git