Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > İzmirli Yiğidolar

İzmirli Yiğidolar İzmirli Yiğidoların Buluşma Alanı

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Laf olsun diye !...
Alt 19.02.2013, 22:17   #11
sivaslıadem
Usta Yiğido
 
sivaslıadem - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.02.2010
Mesajlar: 2.396
Thanks: 3.701
976 Mesajına 2.004 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 838 sivaslıadem BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Laf olsun diye !...

Alıntı:
cılgınsivas58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
doganın torpili vardı ondan kurtulduk ugurunda torpili var ama ondan kurtulamıyoruz
Illa doğaya yaptığımız şeyi (top her ayağına geldiğinde ıslıklamayı, yahut oyuna girer girmez uğur dışarı diye bağırmak ) mı lazım
En azından uğuru 90 dk izlemediğimiz için şükrediyorum
Isteğimiz şu ki art niyetliler haricinde tehlikeli bir durum olmadığı sürece kimse rıza hocanın istifasını istemiyor
Ancak bizler taraftarla daha sıkı bütünleşen bir rıza hoca istiyoruz
Oyuncu değişikliklerini daha doğru zamanda ve daha doğru taktikle yapan bir rıza hoca görmek istiyoruz
2 yılı aşkın bir süredir takımın başında rıza hoca
Ve ülkemiz için iyi bir rakam bu
Dileğimiz bunun daha da artması ve başarılarla taçlanması
sivaslıadem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda sivaslıadem'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
 

Etiketler
diye, laf, olsun


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git