Alıntı:
34MUAMMER58 Nickli Üyeden Alıntı
araya çıkar ve menfaat girince özkardeşler bile birbirine giriyor,samsunlada kardeştik,adamları 2.lige düşürdük şimdi bizi nefretle anıyorlar,anteplede bir alıp veremediğimiz yoktu,şike yapıp bjk ye yalakçılık yapıp şampiyonluğumuzu engellediler nasıl kardeş olalım bunlarla ,elazığı şimdi değil 2.ligdede biliyoruz dışarda kaçanın ..... diye bağırdıklarınıda otobüslerimizin taşlandığınıda biliyoruz ,şöyle bir maç düşünün sivas-elazığ maç oynıyacak sivasspor yenerse mutlak avrupaya gidecek diğer sonuçlar yaramıyacak,elazığda küme düşecek olsa sivasspor kardeş takımını düşürse kardeşlik mardeşlik kalmaz,ben kendi adıma elazığla aramız ömür boyu bozulmaz inş diyorum,
|
Kardeşik takım skorlarından ziyade taraftarlar arasında olmalı..Bizim küme düşmemize neden olan b.jimnastikle takım yüzünden husumet başladı...Ama aksi bir örnek Türkiyenin en örnek kardeşliği olan Ankaragücü Bursaspor arasında Ankaragücünün düşeceği sezon çok kritik bir noktadeyken biz Bursada Ankaragücünü yenmiştik..Ve hiç bir şekilde bu tribünde olumsuz bir hava ortaya çıkartmamıştı..