Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Kupada Rakip N.Belediyespor
Alt 06.12.2013, 14:31   #27
kadir00058
Acemi Yiğido
 
kadir00058 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.10.2013
Mesajlar: 85
Thanks: 4
42 Mesajına 67 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 473 kadir00058 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Kupada Rakip N.Belediyespor

Cok iyi kura cektik. Öncelikle insallah bi üst tura cikariz ve ciktigimiz takdirde seri basi takimlardan olmak icin grup asamasinda su takimlardan ikisi elenmesi gerekiyor cünki bu takimlar gecen sezon bizim üstümüzde bitirdiler ligi. Galatasaray,Bursaspor,Kayseris por,Antalyaspor ve Eskisehirspor bunlardan ikisi elenir ve bizde tur atlarsak seri basi olarak grup kuralarina katilacagiz.hayirli olsun yigidolar allah utandirmasin bizi
kadir00058 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda kadir00058'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
 

Etiketler
Çekiliyor, kupada, kuralar, nbelediyespor, rakip


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git