Beraberliğe oynadığımız bir maçtı ve bedelini ağır ödedik. Olsun sıkıntı yok yine de canları saolsun daha farklı şeylerden bahsedebilirdik nasip değilmiş desteğe devam!
__________________
#SOMA&#FİLİSTİN
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı PETKOVİC'a Teşekkür Ediyor...