Cevap: Tekliflere Açığım
Roberto Carlos sözleşmesine sadık kalıp 2 seneyi tamamlayacaktır diye düşünüyorum. Babapiton nickli arkadaşımızın da belirttiği gibi devre arasında başka takımlarla transfer görüşmesi yapabilir. Yani bence devre arası bir kulüple görüşüp anlaşsa bile sezonu bizimle tamamlayacaktır. Bence ayrılacağını bu şekilde söylemesi de yanlış, oyuncuların motivasyonunu etkileyebilir bu durum. Keşke basına böyle demeç vermek yerine sezon sonu cazip bir teklif gelirse ayrılacağını yönetime söyleseydi sadece, yönetimde ona göre hazırlıklı olurdu. Umarım yönetim de Roberto Carlos'un takıma oturttuğu futbol görüşünü benimseyen bir hocayı RC den sonra takımın başına getirir.
|