Alıntı:
Kokomo Nickli Üyeden Alıntı
Ben bu taraflılığı PARAYA bağlıyorum !
ATV'nin tek derdi RAYTİNG !
Dolayısı ile Sivas yerine Trabzon'un çıkmasını istedi !
Alacağı reklam parasına bakar bu kapitalist zihniyet ...
|
Kapitalist zihniyet olduğuna katılıyorum ama asıl sorun başka bu takım birileri tarafından finanse ediliyor kim takar Trabzonsporu kaç seyircisi var bunların İstanbul takımlarının seyircisi ile mukayese edileceğini zannetmiyorum.Anketlerde %1-2 arası çıkıyor.O da kazandıkları şampiyonluklar sayesinde.Bir şampiyonluk kazansak şunları taraftar sayısında geçeriz.