Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Taraftarlar Bölümü > Taraftar

Taraftar SivasSpor Taraftarı hakkında yorumlar

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Zorunuza mı gitti ?
Alt 11.02.2015, 13:50   #11
badof58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.01.2014
Mesajlar: 395
Thanks: 2.799
190 Mesajına 321 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 495 badof58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Zorunuza mı gitti ?

Alıntı:
Rallim58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sevgili 34MUAMMER58 kardeşim...

yaptığınız tüm yorumlarınızı ilgi ile okuyup takip ediyorum. O güzelim yorumlarının arasına biraz dokunaklı siyasi görüşe yer vermeseniz inan tadından yenmez bir yorumlarınız olacak

Hatta bu Muammer kardeşim bir gün Sivas'a gelir de bir bardak çay içer miyiz? diye de düşünmüşlüğüm olmuştur.
Yalan mı abi yalan mı .. SAnki Sivasspor kafirin takımı, bizi hala dinsiz imansız olarak görüyorlar. Ama en son seçimde en yüksek oyu alan şahsın en büyük destekçisi seçimlerde Sivas oldu .. Bu kadar desteğe bakan çıkarmamıza rağmen bu deyyeslar hala aleyhimize yazıyorsa ben Sivaslı olsam o şahsa oy versem üzülürüm, ağlarım. Açık konuşalım .. Aynı şeyi yap bakalım Fenere Gs ye Bjk ye heyyy yavrumm adamı öttürürler öttürür ..
badof58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
gitti, zorunuza


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git