MADEM M.YILDIZIN OLDUĞU TAKIM ŞAMPİYON OLUYOR BİZ NEDEN OLAMADIK
BU DA KAFALARDA AYRI BİR SORU İŞARETI???
Ceza Tolga arkadas sorunu cevapladi 2.ci ligde sampiyon olup süperlige cikmadikmi. !!!!! Süperlig de bu sampiyonluk isi o kadar kolay degil, Trabzon macinda yasananlari sen de cok iyi Biliyorsun, bu Dümenin nasil döndügünü verilen sok kararla hakli oldugumuz halde suclu duruma düsürdüler.... Fazla söze gerek yok Lobimizin cok güclü olmasi lazim sampiyon olmak istiyorsa ve medya bizi desteklemeli,Maddi bakimdan cok Güclü yönetim gerekli...