çıldırın ts liler içinizdeki hasetlik duygusu sizi yiyip bitirecek.Allah her zaman doğrunun yanında boşuna çıldırmayın .Yada çıldırın yaww

daha eğlenceli oluyor.Birde şu tesliler lig tv com da yorum yapıyorlar.o sitenin yöneticisine mail attım.Şu ts lilerin yorumlarını saat 12:00 dan sonra yayınlamayın diye

.Malum kafa duruyor ne dediklerini bilmiyorlar
