Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Yazarlar Ne Dedi?

Yazarlar Ne Dedi? Köşe yazarları

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Şimdi ferahladınız mı?
Alt 02.03.2009, 10:32   #1
SivasLady
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Şimdi ferahladınız mı?

eline koluna yüregine saglik Abdullah abi
bu satilmis medya arasinda senin gibileri görmek bizi cok mutlu ediyor
herkes Ist. Takimlarnin kollamasini yapiyor hic biride cikip adaletli yazmiyor
hani nerde hakemi elestirenler bu seferde elestirsinler
ama nerde o yürek onlarda bir haftadir esk. macinin hakemini elestiriyorlardi
simdi FB macindaki hatalari konusmuyorlar gündeme getirmiyorlar
islerine gelmiyor tabiki
söylenecek cok sey var ama iste sesimizi duyuramiyoruz
ilk dilegimiz hakemlerin adaletli olmalari sonrada medyanin
belki bir gün tertemiz bir lig görürüz
  Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...
Cevapla

Etiketler
ferahladınız, Şimdi

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git