Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

 
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Uygun: "Düzelme yolundayız"
Alt 21.08.2009, 11:53   #7
yorumcuyuz
Yiğido
 
yorumcuyuz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.03.2009
Mesajlar: 319
Thanks: 45
131 Mesajına 272 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 670 yorumcuyuz COK SEVILEN BIR KISIyorumcuyuz COK SEVILEN BIR KISIyorumcuyuz COK SEVILEN BIR KISIyorumcuyuz COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Uygun: "Düzelme yolundayız"

yok arkadas kım ne derse desın takımımızda sorunlar var. adama demezler mı gecen sene kı ilk 11 de oynayan 2 oyuncunu verp yerıne ermanı alırsan ve onuda oynatmazssan bu bir hatadır...!hadi bilica yı sattın iyi fiyata dialloyu neden veriyorsun? aldıgın oyuncu diallodan daha mı ıyı? yasının yerıne fenerden burak yılmazı almalıydık...!gecen senekı tamın nere bu takım nere...!birde su lafa takıldım bülent hoca elestirilere hemen diyor 5 sene once bu takım nerdeydı diye? peki bülent hoca sen nerdeydın? neyin vardı? bindiğin jeepin lastiğini alamazdın sende bunu unutma..! bir seyler yaptıysan karşılıgını aldın...! basarı nasıl senınse basarısızlıkta senındır...! saygılar...!
__________________
уαℓαηмıѕ αηℓα∂ıм вαѕкα ѕєνgιℓєя,

єη мυтℓυ ѕєνgιℓєя ѕєηℓєумιѕ мєgєя ,

ѕαмριуση σℓмα∂αη öℓüяѕєм єgєя ,

кєƒєηιм вєуαzℓα кıямızı σℓѕυη...!
yorumcuyuz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Etiketler
düzelme yolundayız, uygun

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git