Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 14:52   #11
alemdarlar
Tecrübeli Yiğido
 
alemdarlar - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.12.2006
Mesajlar: 961
Thanks: 265
369 Mesajına 799 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 810 alemdarlar Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Alıntı:
akifesk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
mecnun odyakmazın sivasspor a yaptığı yani sivassporu süper lige çıkarması, şampiyonlar ligi elemesi oynatması vs. denizde boğulan kızı kurtarıp kenarda tecavüz etmek gibi birşey çıkarsa o zaman ne yapacağız? biz şimdiden bize belkide bu kötülüğü gerçektende yapan kişiye aşık olmayalım . en mantıklısı aklansınlar temizlensinler öyle konuşalım.
Temizlik mi.Aklanmak mı. Ben SİVASSPOR küme düşer diyorum şahıslar yüzünden.Açıklamalar şimdilik yapılan açıklamalar.Dikkat edersen açıklamada sonuç belli olana kadar gibilerinden bahsediliyor.Sonuç sence ney kardeşim. Lazio'da Juventus'ta elini kolunu sallayarak birsene ligde bulundu.Ama ne oldu.
Yunanistan'da şuan ligden düşme kaldırıldı.Ama kaldırılmadan önce 2 sene süren dava vardı.Oynadı kulüpler ve sonra acıdılar mı.Oynadın ama şuan oynayamassın dediler.Arada alınan kararlar.Dikkat ederseniz SONUÇ belli deil ama aldığımız karar bu diyorlar.Şimdilik alınan karar bunlar.Evet aklanma çıkabilir.Ama sanmıyorum.
__________________
Ne Abiler Gördük. GÜLMEKTEN Öldük.
alemdarlar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 14:53   #12
yigido_ersin58
Acemi Yiğido
 
yigido_ersin58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.10.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 181
Thanks: 10
37 Mesajına 51 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 703 yigido_ersin58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

fatura cezaevındekılere kesılecektı bellıydı
yigido_ersin58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 14:53   #13
HababamHa
Usta Yiğido
 
HababamHa - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.01.2008
Mesajlar: 1.253
Thanks: 1.016
480 Mesajına 1.017 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 806 HababamHa COK SEVILEN BIR KISIHababamHa COK SEVILEN BIR KISIHababamHa COK SEVILEN BIR KISIHababamHa COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Başkanı ne çabuk sattınız hemen.Zil takıp oynamadığınız kalmış bide kına yakarsanız artık rahat uyursunuz.
__________________
Biz Sivassporluyuz
HababamHa isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 6 Kullanıcı HababamHa'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 14:55   #14
alemdarlar
Tecrübeli Yiğido
 
alemdarlar - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.12.2006
Mesajlar: 961
Thanks: 265
369 Mesajına 799 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 810 alemdarlar Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Alıntı:
Hedef58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Başkanı ne çabuk sattınız hemen.Zil takıp oynamadığınız kalmış bide kına yakarsanız artık rahat uyursunuz.
1967 liler vardı.Hiç sevmem ama bir sözleri vardı. HATIRLARSIN SENDE.

Bizi satanız bedavaya satarız... AYRICA ARTIK SİVASSPOR BAŞKANI DEİL.abi de abi.
__________________
Ne Abiler Gördük. GÜLMEKTEN Öldük.
alemdarlar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 15:00   #15
alemdarlar
Tecrübeli Yiğido
 
alemdarlar - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.12.2006
Mesajlar: 961
Thanks: 265
369 Mesajına 799 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 810 alemdarlar Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Bizi Satanı Bedavaya Satarız.

1967'lilere ait bir söz.
__________________
Ne Abiler Gördük. GÜLMEKTEN Öldük.
alemdarlar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 15:00   #16
HababamHa
Usta Yiğido
 
HababamHa - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.01.2008
Mesajlar: 1.253
Thanks: 1.016
480 Mesajına 1.017 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 806 HababamHa COK SEVILEN BIR KISIHababamHa COK SEVILEN BIR KISIHababamHa COK SEVILEN BIR KISIHababamHa COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Alıntı:
alemdarlar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
1967 liler vardı.Hiç sevmem ama bir sözleri vardı. HATIRLARSIN SENDE.

Bizi satanız bedavaya satarız... AYRICA ARTIK SİVASSPOR BAŞKANI DEİL.abi de abi.
Ne çabuk u dönüşü yaptın daha düne kadar başkanım diyordun.

Yuvarlak olma düz ol dilk ol eğilme.Biz kime abi diyeceğimizi biliyoruz sen kendini kontrol et bozulma.
__________________
Biz Sivassporluyuz
HababamHa isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı HababamHa'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 15:02   #17
kanks
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 20.02.2011
Mesajlar: 73
Thanks: 2
29 Mesajına 50 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 568 kanks FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Alıntı:
alemdarlar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
1967 liler vardı.Hiç sevmem ama bir sözleri vardı. HATIRLARSIN SENDE.

Bizi satanız bedavaya satarız... AYRICA ARTIK SİVASSPOR BAŞKANI DEİL.abi de abi.
sana kına gerçekten lazım.şimdi bakkal dükkanı gibi yönetirsiniz takımı sizin gibi zihniyetler takım bu saatten sonra federasyonun falan düşürmesine gerek yok lafta cok seven patates kafaalar zaaten gerekeni yapar
kanks isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 6 Kullanıcı kanks'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 15:04   #18
:cool:
Yiğido
 
:cool: - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 15.09.2010
Mesajlar: 448
Thanks: 169
128 Mesajına 210 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 621 :cool: FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Mahkeme yargı süreci şike mike filan sallayın bir kenara.Bu dava ortaya çıkmadan önceki mesajlarıma da bakıp başkan hakkındaki düşüncelerimi okuyabilirsiniz.(en azından benim)

Sivas sınırları içerisinde yaşayan ve son maçta Sivasspor tirübününde olan bütün renkdaşlarım ne demek istediğimi anlayacaktır.

Özet.

Asıl biz satıldık.
__________________
Kırmızı,Beyaz,Şampiyon,SİVAS
:cool: isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 15:05   #19
Del Piero
Usta Yiğido
 
Del Piero - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.10.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 2.341
Thanks: 1.278
545 Mesajına 955 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1020 Del Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz seinDel Piero kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

kimse boş konuşmasın büyük başkan imza yetkisi olmasada bu kulübün başkanıdır HER ZAMAN YANINDA OLACAĞIZ BÜYÜK BAŞKAN
__________________
Anti-İstanbul
Del Piero isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı Del Piero'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil
Alt 16.08.2011, 15:06   #20
alemdarlar
Tecrübeli Yiğido
 
alemdarlar - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.12.2006
Mesajlar: 961
Thanks: 265
369 Mesajına 799 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 810 alemdarlar Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Artık Sivasspor Başkanı Değil

Alıntı:
Hedef58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ne çabuk u dönüşü yaptın daha düne kadar başkanım diyordun.

Yuvarlak olma düz ol dilk ol eğilme.Biz kime abi diyeceğimizi biliyoruz sen kendini kontrol et bozulma.
Yorumlarımı oku.Hatta okuma deiştirmişler silmişler.Hatta bak ya.KALMIŞTIR KIYIDA KÖŞEDE.Hatta uzaklaştırıldım ben mecnun başkana yaptığım yorumlardan dolayı siteden.BEN BAŞINDAN beri yolu gösteriyorum.Başkanımız derdim,başkan demeye başladım.Mencun başkan derdim, mecnun abi demeye başladım.

Osman Seçilmiş çizgiden vazgeçmedi.Muhsin Yazıcıoğlu çizgiden vaz geçmedi.Cerrah baba çizgiden vaz geçmedi.Mecnun Otyakmaz çizgiden çıktı.
Yorum yaparız laf yeriz.Ben 2 ay yorumlara ara veriyorum.Hiç bir foruma yorum yapmayacağım iki ay.İZLEYECEĞİM...
__________________
Ne Abiler Gördük. GÜLMEKTEN Öldük.
alemdarlar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
artık, başkanı, değil, düzen, sivasspor, yanliŞ

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git