Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 20:53   #21
SivasLady
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

mac bitttiiiiiiiii galibiyet bizimmmmm
yola devammmmmmmmmmmmmmm
  Alıntı ile Cevapla
--->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 20:54   #22
samet yıldız
Usta Yiğido
 
samet yıldız - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.04.2007
Yaş: 33
Mesajlar: 2.268
Thanks: 411
320 Mesajına 553 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 944 samet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblicksamet yıldız ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

helal olsun türkiye
artık gelecek maçımızıda alır gruptan çıkarız
geçmiş olsun norveç(noldu lan carew favori sizdiniz kazanacaktınız nolduuu ?)
samet yıldız isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 20:58   #23
Abdullah DuMaN
Usta Yiğido
 
Abdullah DuMaN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.08.2006
Mesajlar: 8.107
Thanks: 1.835
4.168 Mesajına 9.556 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1564 Abdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz seinAbdullah DuMaN kann auf vieles stolz sein
Standart -->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

ALDIOK MAÇIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIII
__________________


Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....

Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....
Abdullah DuMaN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 21:00   #24
ceza_tolga_rep
YASAKLI ÜYE
 
ceza_tolga_rep - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 2.639
Thanks: 17
117 Mesajına 179 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISIceza_tolga_rep COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

zar zor kazandık.mehmet yıldızı neden götürdü anlamadım.bu adam anadoludan topçu oynatmazzzzzzzzzzzzzzzzzz...
ceza_tolga_rep isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 21:01   #25
onetanem58
Acemi Yiğido
 
onetanem58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.02.2007
Mesajlar: 145
Thanks: 0
8 Mesajına 14 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 723 onetanem58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

bu adam turkiyenin en iyi forvedini neden oynatmaz anlamıyorum ..........
__________________
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorumDurun kapanmayın pencerelerimGüneşimi kapatmayınBeton çok soğuk, üşüyorum...(F)(F)(F)
onetanem58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 21:01   #26
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart --->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

Kaldı bosna maçı,
İnşallah bir aksilik çıkmazda istediğimizi alırız artık.
Emre ve Gökhan galibiyetin mimarları oldu
  Alıntı ile Cevapla
--->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 21:02   #27
sivaslı yıldız
Yiğido
 
sivaslı yıldız - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.07.2007
Yaş: 42
Mesajlar: 434
Thanks: 383
101 Mesajına 171 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 738 sivaslı yıldız isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

Milli takımımızı tebrik ederim..

Mehmet YILDIZ'a İstanbul takımlarının birinde oynamamanın mı bedelini ödetiyorlar, merak ediyorum..
sivaslı yıldız isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 21:02   #28
HALIL
Usta Yiğido
 
HALIL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.06.2006
Mesajlar: 5.919
Thanks: 3.392
1.249 Mesajına 1.911 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1358 HALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

maci gokhan gonul ve kaleci volkan cevirdi allahtan 8tasli ibrahim kas cikti ne isi varya su hirbonun adam bu sezon 100 dakika oynadi kadroya almasi bile sasirtici
__________________
eger olursem bu genc yasimda, 4 eylul mezarim olsun ,cubuklu formami sakin cikarma,olunce o forma kefenim olsun,yasiyorsam sebebi 9 harf sadece SIVASSPOR
HALIL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: --->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2
Alt 17.11.2007, 21:03   #29
HALIL
Usta Yiğido
 
HALIL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.06.2006
Mesajlar: 5.919
Thanks: 3.392
1.249 Mesajına 1.911 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1358 HALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende Zukunft
Standart -->: --->: NORVEÇ:1 TÜRKİYE:2

Alıntı:
samet yıldız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
helal olsun türkiye
artık gelecek maçımızıda alır gruptan çıkarız
geçmiş olsun norveç(noldu lan carew favori sizdiniz kazanacaktınız nolduuu ?)
yorumsuz.............
__________________
eger olursem bu genc yasimda, 4 eylul mezarim olsun ,cubuklu formami sakin cikarma,olunce o forma kefenim olsun,yasiyorsam sebebi 9 harf sadece SIVASSPOR
HALIL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
TÜRKİYENİN ''YILDIZ''I NERDE?
Alt 17.11.2007, 21:04   #30
juventus1994
Yiğido
 
juventus1994 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 200
Thanks: 1
8 Mesajına 12 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 juventus1994 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart TÜRKİYENİN ''YILDIZ''I NERDE?

MACTA SON 25 DAKİKA 2-1 ÖNDEYİZ TOP KONTROLÜ ELİMİZE ALMAMIZ LAZIM BUNU EN İYİ YAPAN MEHMET abi SONUC GİDİYOR YUSUF amca YI OYUNA ALIYOR HADİ SON 5 DK RİSKLİYİZ GOL YERSEK BİTTİK GİDİYOR TUNCAY I ALIYOR ANLAMADIM TERİM FATİHİ..!!!!
__________________
grübcheN schatz darLing ich Liebe diCH;)
juventus1994 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git