Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Olmadı Grosicki
Alt 15.11.2011, 07:21   #1
ankastre
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 18.03.2010
Mesajlar: 1.911
Thanks: 972
417 Mesajına 780 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 ankastre FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Olmadı Grosicki

Kendileri ile yapılacak her karşılaşma öncesi, Anadolu takımlarından hangi futbolcunun aklını çalarak rakip takımı alt ederim diye düşünüyorlar.

Alt etme yerine "halt" ettiklerini aslanlarımız sahada cevpalarıynan verecekler.
ankastre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Olmadı Grosicki
Alt 15.11.2011, 07:58   #2
Kokomo
Usta Yiğido
 
Kokomo - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2005
Yaş: 53
Mesajlar: 2.495
Thanks: 1.953
943 Mesajına 1.796 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1017 Kokomo isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Daumen hoch Cevap: Olmadı Grosicki

Sivasspor’un Polonyalı Kamil Grosiçki’nin “İstanbul’da oynasam performansım yüzde 50 artar” şeklindeki haberin tamamen asılsız olduğu belirtildi.
Ne Türkiye’de,nede Polonya’da hiçbir gazete ve gazeteciyle böyle bir açıklama yapmadığı belirten Grosiçki “ Bu haberi duyunca bende çok üzüldüm. Başkanımız Erdal bey’e ( Sarılar’a) böyle bir açıklama yapmadığımı,Sivas’ta ve Sivasspor’da olmaktan son derece memnun olduğumu söyledim. Neden böyle haberler çıkıyor anlayamıyorum”dedi.

Polonyalı yıldız, Sivas'ta yeterince gündemde olamadığından yakındı. Grosicki, “Dedikodu Fotomaç gazetesi,Grosiçki’nin Polonya'nın Wirtualna Polska gazetesine konuştuğunu idda etmişti.
Kokomo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Olmadı Grosicki
Alt 15.11.2011, 08:03   #3
ankastre
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 18.03.2010
Mesajlar: 1.911
Thanks: 972
417 Mesajına 780 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 ankastre FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Olmadı Grosicki

Bu konun artık kapatılması iyi olur yalanlama yapıldığına göre devamı oraya yazılır. site yönetimi bu konuyu kapatırsa iyi olur
ankastre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
grosicki, olmadı


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git