Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > 4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler

4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler Stadyumumuz ve Sivasspor tesislerimiz hakkında...

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 26.12.2012, 22:16   #1
59yigido58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Mesajlar: 702
Thanks: 3
152 Mesajına 197 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 751 59yigido58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

bir an önce bitirilsinde bunada razıyız
59yigido58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 00:06   #2
58SARKISLALI58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.10.2009
Mesajlar: 202
Thanks: 1
49 Mesajına 64 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 631 58SARKISLALI58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Bence de dogru simdiki stati dolduramiyoruzki yeni stati dolduralim yeter gonul isterdiki 33bin kisilik ama Bunada sukur
58SARKISLALI58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 00:40   #3
mesut_tncsvs
Tecrübeli Yiğido
 
mesut_tncsvs - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.06.2006
Yaş: 36
Mesajlar: 578
Thanks: 28
65 Mesajına 107 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 788 mesut_tncsvs Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Stadı dolduramıyoruz diyerek saçmalayıp köstek olanlaradır lafım.

malatya dolduruyordamı 33.000 hakediyor.Gaziantep hakediyor mu 33.000 kapasiteli bir stadı?
Afyona bile 15.000 kapasiteli stadı yapanlar sivasa 25000 kapasite yeter diyorlar ? Hiç yeni stad yapmamıza gerek yok o zaman nasıl olsa bu stadıda dolduramıyoruz öyle değil mi ?

Yeni stad demek en az 30 yıl kullanmak demekti beyler bunu çoğu spor yazarı ve sivas insanımız anlamadı. Elazığ bize 33.000 kişilik stad yapılıcak diye ankaranın yolunu tuttu kaptı 33.000 kişilik stadı bize yapılan 25.000 ?

Soruyorum size şimdi hangi takım stadını full dolduruyor ? mersin mi elazığ mı antep mi ? yoksa malatya mı ? Siyasiler oturur Kendini bilmezler köstek olduğu sürece Sivas'a doğru düzgün bir yatırım gelmez ? Bugün Sivas kökenli olan en az 20 milletvekili var mecliste ne işi yaradılar sorarım size ? yada köstek olmak için bu stad bize yeter diyenler uluslararası karşılaşmalar başladığı zaman görücem sizleri.Sivasta bir uluslararası maçın yapılması esnafın bayram yapması demekti ama çoğunun kafası basmadı ve köstek olmayı tercih edip 25.000 kişilik Stada razı oldular.

25.000 kişilik stada karşı olup 33.000 kişilik stad için imza kampanya başlatan gerek milletvekillerine gerekse imza kampanyalarına destek olan herkese sonsuz teşekkürler...biz elimizden geleni yaptık bundan sonra kafasını yastığa koyup düşünmesi gerekenler düşünsün
Saygılarımla...
__________________
''Biz Asfalt Yolları Değil Gardaş, Çılgaları, Dağları, Taşları, Dikenli Yolları Aşarak Geldik"


YENİÇERİ İSTANBUL



GüN GeLiR İnSaN GüLeRkEn AğLaRMıŞ., GöZYaŞLaRı SeL oLuP KaLbiNe AkaRMıŞ...
mesut_tncsvs isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı mesut_tncsvs'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 09:07   #4
ankastre
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 18.03.2010
Mesajlar: 1.911
Thanks: 972
417 Mesajına 780 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 ankastre FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
mesut_tncsvs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Stadı dolduramıyoruz diyerek saçmalayıp köstek olanlaradır lafım.

malatya dolduruyordamı 33.000 hakediyor.Gaziantep hakediyor mu 33.000 kapasiteli bir stadı?
Afyona bile 15.000 kapasiteli stadı yapanlar sivasa 25000 kapasite yeter diyorlar ? Hiç yeni stad yapmamıza gerek yok o zaman nasıl olsa bu stadıda dolduramıyoruz öyle değil mi ?

Yeni stad demek en az 30 yıl kullanmak demekti beyler bunu çoğu spor yazarı ve sivas insanımız anlamadı. Elazığ bize 33.000 kişilik stad yapılıcak diye ankaranın yolunu tuttu kaptı 33.000 kişilik stadı bize yapılan 25.000 ?

Soruyorum size şimdi hangi takım stadını full dolduruyor ? mersin mi elazığ mı antep mi ? yoksa malatya mı ? Siyasiler oturur Kendini bilmezler köstek olduğu sürece Sivas'a doğru düzgün bir yatırım gelmez ? Bugün Sivas kökenli olan en az 20 milletvekili var mecliste ne işi yaradılar sorarım size ? yada köstek olmak için bu stad bize yeter diyenler uluslararası karşılaşmalar başladığı zaman görücem sizleri.Sivasta bir uluslararası maçın yapılması esnafın bayram yapması demekti ama çoğunun kafası basmadı ve köstek olmayı tercih edip 25.000 kişilik Stada razı oldular.

25.000 kişilik stada karşı olup 33.000 kişilik stad için imza kampanya başlatan gerek milletvekillerine gerekse imza kampanyalarına destek olan herkese sonsuz teşekkürler...biz elimizden geleni yaptık bundan sonra kafasını yastığa koyup düşünmesi gerekenler düşünsün
Saygılarımla...
eccük siyasi gibi olmuş amma yalanda değil yani.geleceği görerek yapacaksın.bizimkilerde zaten5 bin kişi geliyor fazlasına ne gerek var deyip durdu
ankastre isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 11:05   #5
59yigido58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Mesajlar: 702
Thanks: 3
152 Mesajına 197 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 751 59yigido58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

arkadaşlar bu nasıl stad inşaatı ne bir resim var nede bir açıklama merak ediyoruz çalışmalar ne aşamada sitemize en azından çalışmaları yerinde görüp resim çeken arkadaşlarımızdan ricam sitemize yüklesinler bizde görelim
59yigido58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 13:17   #6
nuri_58
Usta Yiğido
 
nuri_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.07.2007
Mesajlar: 3.064
Thanks: 1.338
582 Mesajına 801 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1010 nuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

bu tartışmaların bir faydası yok .boş yere kendimizi yoruyoruz.rakam değişmez.çalışmalarla ilgili düşünce ve ya resim paylaşımı daha iyi olacaktır...
nuri_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 13:30   #7
karamik
Usta Yiğido
 
karamik - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.03.2009
Mesajlar: 1.374
Thanks: 665
561 Mesajına 1.041 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 768 karamik FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Ya bir bellemişssiniz stadı dolduramıyoruz bakın şu istatistiklere kimin taraftarı stadyumu dolduruyomuş Beşiktaş bile şu ara boş trübünlere oynuyor hasta etmeyin adamı
__________________
Ölmek Var Düşmek Yok
karamik isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 13:59   #8
nostalgiaplatz
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 13.02.2012
Mesajlar: 104
Thanks: 16
51 Mesajına 100 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 535 nostalgiaplatz FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Hala 33 bin kavgası ?
25 Bin bile çok SİVAS' A anlayana !
nostalgiaplatz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 17:06   #9
Murat ARICI
Tecrübeli Yiğido
 
Murat ARICI - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.02.2009
Yaş: 43
Mesajlar: 697
Thanks: 296
126 Mesajına 162 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 702 Murat ARICI FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

14000 kapasiteyi doldurmayan memlekete 25000 kişi bir lütuf arkadaşlar..boş işi bırakın..
__________________
...
Murat ARICI isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 27.12.2012, 18:43   #10
Rallim58
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
Murat ARICI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
14000 kapasiteyi doldurmayan memlekete 25000 kişi bir lütuf arkadaşlar..boş işi bırakın..


Bir lütuf mu?.............
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
aralıksız, Çalışmalar, inşaatında, inşatında, sayısı, seyirci, sitesinde, stad, stadyumlar, stadyumları, sürüyor, tokinin, türkiyenin, yeni


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git