Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > 4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler

4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler Stadyumumuz ve Sivasspor tesislerimiz hakkında...

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 24.11.2012, 22:31   #1
Mete209
Yiğido
 
Mete209 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.04.2012
Mesajlar: 370
Thanks: 1.266
184 Mesajına 384 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 557 Mete209 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
stadın kapasitesinin 25000 den 33000 e yükseltilmesi oldu.
Zamanında bizim stat 33.000 Sakarya'nınki 25.000 idi şimdi tam tersi oldu. Öyleyse "ne oldum dememeli ne olacağım demeli"
Mete209 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Mete209'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 16:39   #2
kkemal58
Yiğido
 
kkemal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.08.2009
Mesajlar: 447
Thanks: 357
214 Mesajına 383 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 661 kkemal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
eyuphulagu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Dün Sayın Suat KILIÇ yaptığı basın toplantısı ile inşaatı süren ihalesi yapılacak 24 adet stadın tanıtımını yaptı...Bu tanıtımda beni en çok şaşırtan Sakarya ya yapılacak yeni stadın kapasitesinin 25000 den 33000 e yükseltilmesi oldu...Adamlara helal olsun yaptıkları politik çalışmayla herkese bu işin nasıl yapılacağını gösterdiler...Çünkü Sakarya stadının 25.000 kişilik olacağı basında yer almış,bakan tarafından açıklanarak kesinleşmişti...Sakarya miletvekilleri Kocaeli ye 33000 kişilik stat yapılmasını hazmedemiyerek yaptıkları politik kulis çalışmalarıyla işi bitirdiler;el aleme de bu işin nasıl yapılacağını gösterdiler..Ya bizimkiler?Hala birilerinin lafını örnek gösterip bu kapasite bize yeter,biz bu kapasiteyi dolduramayız v.b gülünç sebeblerle halkı uyutmaya devam ediyorlar..
Bizim "bakan"ımız vardı. öylece baktı zaten... Bi de face de yazmıştı daha herşey bitmedi diye. Karar değişikliğini basından öğreneceksiniz diye. Hayret. Siyaset yapamayacağın sözleri vermek olsa gerek!
__________________
Söz verilen 33.000 kişilik stadyumu istiyoruz...
kkemal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda kkemal58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 24.11.2012, 22:36   #3
tekdoktirin
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 29.02.2008
Mesajlar: 1.760
Thanks: 7
263 Mesajına 343 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 851 tekdoktirin COK SEVILEN BIR KISItekdoktirin COK SEVILEN BIR KISItekdoktirin COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

sen sıvaslı olarak bir bakalım aynaya ne göreceiz yok yok gardaşım tutkunlukm yok
tekdoktirin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 09:46   #4
Mete209
Yiğido
 
Mete209 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.04.2012
Mesajlar: 370
Thanks: 1.266
184 Mesajına 384 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 557 Mete209 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Sakarya stadının 33.000'e çıkarılması gerçekten çok ağırıma gitti. Artık ciddi bir protesto gerekmiyor mu? En azından sistemli bir mail yağmuru.
Mete209 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 10:03   #5
Kasım Öktem
Tecrübeli Yiğido
 
Kasım Öktem - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.08.2005
Mesajlar: 729
Thanks: 453
269 Mesajına 587 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 835 Kasım Öktem BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
Mete209 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sakarya stadının 33.000'e çıkarılması gerçekten çok ağırıma gitti. Artık ciddi bir protesto gerekmiyor mu? En azından sistemli bir mail yağmuru.
Bundan sonra hiçbir şey olmaz.
Zamanında çok dedik 33.000 olsun diye. Bir sürü imza topladık ama fayda etmedi.
__________________
Emanetiniz Onurumuzdur!
Kasım Öktem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 16:41   #6
kkemal58
Yiğido
 
kkemal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.08.2009
Mesajlar: 447
Thanks: 357
214 Mesajına 383 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 661 kkemal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
Mete209 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sakarya stadının 33.000'e çıkarılması gerçekten çok ağırıma gitti. Artık ciddi bir protesto gerekmiyor mu? En azından sistemli bir mail yağmuru.
Mete burdan yalvarmadık mı buna hep beraber tepki verelim diye. Kaç kişi katıldı. Ben sen bir iki kişi daha. Bundan sonra mail göndersen ne olur ki. İnşaat başlamış stada.
__________________
Söz verilen 33.000 kişilik stadyumu istiyoruz...
kkemal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda kkemal58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 10:02   #7
H_Turan
Usta Yiğido
 
H_Turan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.09.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 1.119
Thanks: 71
257 Mesajına 394 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 796 H_Turan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

benimde ağrıma gidiyor kapasitemizin düşük tutulması
H_Turan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 10:07   #8
H_Turan
Usta Yiğido
 
H_Turan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 30.09.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 1.119
Thanks: 71
257 Mesajına 394 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 796 H_Turan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Bunlar sivası küçük gördüklerinden kaynaklanıyor inşallah stadı baştan savma yapmazlar
H_Turan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 10:24   #9
adres58
Usta Yiğido
 
adres58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 55
Mesajlar: 7.060
Thanks: 12.817
4.806 Mesajına 12.565 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1502 adres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunftadres58 hat eine strahlende Zukunft
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
H_Turan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bunlar sivası küçük gördüklerinden kaynaklanıyor inşallah stadı baştan savma yapmazlar
Evet aynen öyle.. Birde Trabzon lobisinin altında ezilmişliğimizde bunun ana nedeni.. Ne alaka demeyin, Daha dün kendini dev aynasında gören ne laf konuşmasını bilen nede davranışları müsait o sözde BAKAN kişi ''Sivası toplasan bilmem kaç edermi'' diyerek bizleri aşağılamadımı.. Peki bizden ne ses geldi ''TIK'' bile gelmedi. Söven sövdü diğerleri ise!!! adaaaam sende takılıp kalmayın dendi... Takılıp kalmayın dendi iyi okuyun. Biz aşağılandık ve bizim bir gönlümüz bile alınmadı. Demekki biz eziğiz, ezdiler bizi.. Bunun sebebi nedir biliyormusunuz. Biz dünyanın en pısırık milletiyiz. Evet kimsenin zoruna gitmesin kimse kızmasın ama öyleyiz. Mail yazdık cevap vermediler, bağırdık adam sende dendik... Şimdi neye geldi sıra biliyormusunuz. ''SANDIĞA'', ama ben gayet iyi biliyorum orda da ezileceğiz.

Varmısınız iddaaya????
__________________
.
.
.

Düşerken iki şeyi unutma!!!! Kimin seni ittiğini ve kimin seni tutmadığını... Ayağa tekrar kalkınca lazım olacak...
.
KAFKAS ATASÖZÜ
adres58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı adres58'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo
Alt 25.11.2012, 10:48   #10
MaXiMuM
Usta Yiğido
 
MaXiMuM - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.11.2009
Yaş: 60
Mesajlar: 2.068
Thanks: 3.093
1.190 Mesajına 2.682 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 831 MaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer AnblickMaXiMuM ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Stad inşaatında çalışmalar aralıksız sürüyo

Alıntı:
adres58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Evet aynen öyle.. Birde Trabzon lobisinin altında ezilmişliğimizde bunun ana nedeni.. Ne alaka demeyin, Daha dün kendini dev aynasında gören ne laf konuşmasını bilen nede davranışları müsait o sözde BAKAN kişi ''Sivası toplasan bilmem kaç edermi'' diyerek bizleri aşağılamadımı.. Peki bizden ne ses geldi ''TIK'' bile gelmedi. Söven sövdü diğerleri ise!!! adaaaam sende takılıp kalmayın dendi... Takılıp kalmayın dendi iyi okuyun. Biz aşağılandık ve bizim bir gönlümüz bile alınmadı. Demekki biz eziğiz, ezdiler bizi.. Bunun sebebi nedir biliyormusunuz. Biz dünyanın en pısırık milletiyiz. Evet kimsenin zoruna gitmesin kimse kızmasın ama öyleyiz. Mail yazdık cevap vermediler, bağırdık adam sende dendik... Şimdi neye geldi sıra biliyormusunuz. ''SANDIĞA'', ama ben gayet iyi biliyorum orda da ezileceğiz.

Varmısınız iddaaya????
Bir yemeğine ben varım Atilla gardaş
Artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.
Sivaslı bu yapılanların hesabını soracak...
MaXiMuM isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda MaXiMuM'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevapla

Etiketler
aralıksız, Çalışmalar, inşaatında, inşatında, sayısı, seyirci, sitesinde, stad, stadyumlar, stadyumları, sürüyor, tokinin, türkiyenin, yeni


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git