Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 14:11   #141
Çılgın Türk
Usta Yiğido
 
Çılgın Türk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.12.2010
Mesajlar: 1.695
Thanks: 58
611 Mesajına 1.051 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 735 Çılgın Türk FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

Cözüm falan bir tarafada herkes kendini bu senede kümede kalmaya hazirlasin. Ilk 8 falan utapik yaklasim.
2 macta 2 maglubiyet cepte.
daha sampiyonluk yasamis 5 tqkimla macin var.
muhtemelen bu 5 macin 4'ü kaybedilir eder 6 maglubiyet.
1-2 deplesman malubiyetide eklenirse ilk yari 6-8 maglubiyet civari kapatilir.
ikinci yari da en az 4 maglubiyet olsa eder 11-12 maglubiyet birde beraberlikler eklenirse alin size kümede kalma savasi.
Görünen köy kilaviz istemez herkes kendini kümede kalma mücadelesine hazirlasin. Ilk 8 hayal edip sonra hüsran yasamasin!
Çılgın Türk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Çılgın Türk'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 14:12   #142
OLCAY_58_AKKUS
Tecrübeli Yiğido
 
OLCAY_58_AKKUS - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.02.2007
Yaş: 48
Mesajlar: 938
Thanks: 44
203 Mesajına 443 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 805 OLCAY_58_AKKUS FAZLA SÖZE GEREK YOKOLCAY_58_AKKUS FAZLA SÖZE GEREK YOKOLCAY_58_AKKUS FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

Alıntı:
Morten58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bu Haber Güzel oldu Tesekkürler öncelikle.

Vallaha Riza Hoca gitsin diyenler var ama kalmasinin yanindayim arti aklima birsey geldi.

1.Riza Hocamiz Sivassporumuzun Teknik Direktörü kalsin arti Sivassporun eski Hocalarindan Muhsin Ertugral Sivassporumuzun yardimci Antrenörü olsun.

Ben Muhsin Hocayi Mesut Kiosk'dan daha cok seviyorum ve o yurtdisi kariyeli bir Hoca, Muhsin Hocanin Transferlerede katkisi olacagini düsünüyorum.
onun getirdiği adamlalarıda gördük kardeş.
__________________
OLCAY_58_AKKUS isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 14:14   #143
mucahitbaba58
Usta Yiğido
 
mucahitbaba58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.11.2005
Yaş: 40
Mesajlar: 1.370
Thanks: 813
426 Mesajına 707 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 916 mucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz seinmucahitbaba58 kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

0212 362 24 80 arayin dahili nr 24 89 tuslayin ve trabzon bolgesi hakemi istemediginizi ve iki haftadir maclarin katledildigi ve bu sekil devam ederse siddetin olabilecegini insanlarin sabrinin artik tahammul edemeyecegini soyleyin
eger devam ederse ts hakemleri o zaman sesimizi biraz daha kalinlastirir ve kelimeleri sertlestirebiliriz lutfen eger sorunlari cozmek istiyorsak arayalim haydi
__________________
"SENI SEVIYORUM DEMENE GEREK YOK KIRMIZI DEDIGIMDE BEYAZ DE YETER !!"
mucahitbaba58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda mucahitbaba58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: SUÇLU BENİM..!! ASIN BENİ..!!
Alt 19.09.2011, 14:15   #144
8SvS8
Yeni Yiğido
 
8SvS8 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.09.2011
Mesajlar: 45
Thanks: 240
25 Mesajına 44 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 545 8SvS8 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: SUÇLU BENİM..!! ASIN BENİ..!!

Alıntı:
Harput0658 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Daha ligin başındayız gereksiz yere stres baskı oluşturuyoruz. Yapmamız gereken takım tam kadro olana kadar (2-3 hafta) en az hasarla atlatmak. Ondan sonrası çorap söküğü gibi gelir.
Kadro kötü değil.
------------Borjan(Atilla)----------
Uğur(tam iyleşmedi)-Kerim(Sakat)---Faty(sakat)-Murat Akça(Sakat)-Navratil---Ziya-Hayrettin

---Kadir--Kıvanç--Rada(sakat)---Keita(Tam hazır değil)

Grosicki(Formsuz)--M.Cerny(Tam iyleşmedi)--Cihan --Erman

Rasmussen(Takıma alışmadı)---Eneramo---Pedriel(Sakat)
Bu takıma bir kıvılcım lazım.Motivasyonumuz çok düşük.Rıza hocamıza ve taraftarımıza büyük iş düşüyor.Bilinçli olalım.
8SvS8 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda 8SvS8'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 14:22   #145
Alişan
Tecrübeli Yiğido
 
Alişan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2006
Yaş: 55
Mesajlar: 762
Thanks: 2
131 Mesajına 172 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 808 Alişan Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

Çok çabuk idama götürülüyor takım ve teknik direktör geçen dönem ipten dönülürken herkes tebrik ediyordu yolun başındayız hakemler bizi iğneleyecekler bu sene biz ne yapabiliriz ona bakacağız yok o futbolcu bu futbolcu şu teknikdirektör bu teknikdirektör diyerek boşa çenemizi yormayalım teknik heyette futbolcularda herşeyin farkında biz sonuna kadar desteğimizi verelimde ondan sonra konuşalım önümüzde koca bir sezon var daha çok şey değişecektir ama bizler yazılarımızla kimseyi yıpratmayalım ve her zaman ama herzaman sivassporlu olarak kalalım ikinci takım olarak bakmayın sivassporumuza olurmu gardaşlar
Alişan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı Alişan'a Teşekkür Ediyor...
Cevap: SUÇLU BENİM..!! ASIN BENİ..!!
Alt 19.09.2011, 14:30   #146
ahmet ali
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 30.08.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 437
Thanks: 277
172 Mesajına 266 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 731 ahmet ali Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: SUÇLU BENİM..!! ASIN BENİ..!!

Alıntı:
kadir20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
sen cikip oyna o zaman!bi insani elestirirken biraz düsünün arkadaslar bu nasil bi zihniyettir..baskasi gelip basimizda olacagina sivasimizin öz evladi riza hoca olsun,lig düsürsede kendi insanimiz,sonuna kadar destekcisiyiz riza hocanin varmi ötesi??.
Kadir Bey bir sorum var size....
Sivas'ımızın öz evladı ile küme düşmek mi tercihinizdir yoksa başarılı öz evladımız olmayan bir hoca ile bu ligde tutunmak mı???
ahmet ali isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 14:34   #147
ahmet ali
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 30.08.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 437
Thanks: 277
172 Mesajına 266 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 731 ahmet ali Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

Alıntı:
Murad_Kelleci58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Senin seviyesizliğine düşmem.. Senin ve senin gibilerinin burdaki amacı üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek..
Daha sakin olup birbirimizi kırmıyalım lutfen.....
Kimse Rıza Hoca'yı eleştirmeye mecbur olmadığı gibi kimse de Rıza hoca beğenmek istemek zorunda değil...
ahmet ali isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 14:57   #148
OzkanBaskan
Yiğido
 
OzkanBaskan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 433
Thanks: 209
142 Mesajına 236 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 OzkanBaskan ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

Çözüm kolay hocanın takımı ateşlemesi ve motive etmesi lazım biraz hocalarımıza iş düşüyor olmazsa olmaz bu söylediğim ayrıca tüm yönetimin takımla yatıp takımla kalkması lazım sadece bir ya da iki kişi değil..,hepsinin tesislere çıkarma yapması gerekiyor diye düşünüyorum.
OzkanBaskan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda OzkanBaskan'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 15:02   #149
HALIL
Usta Yiğido
 
HALIL - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.06.2006
Mesajlar: 5.919
Thanks: 3.392
1.249 Mesajına 1.911 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1358 HALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende ZukunftHALIL hat eine strahlende Zukunft
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

en buyuk cozum hocada oyun sablonunu degitirlesi lazim hemen acilen oyun sitemimiz degistirilmeli bu boyle uzaktan toplar ile yok top sisirmek ile olmaz

kesinlikle 4-4-2 oynanilmali veya samsun gibi 3-4-3 veya 3-5-2 sistemleri denenilebilir

onumuzdeki maclarda muhamed ali atam kaan timucin konuk burcag basel cihan ozkara gibi genc oyunculari oynatalim riza hoca dedigimizi yapsin yemin ederim cikisa geceriz ve hersey kotu birer hatira olarak kalir
__________________
eger olursem bu genc yasimda, 4 eylul mezarim olsun ,cubuklu formami sakin cikarma,olunce o forma kefenim olsun,yasiyorsam sebebi 9 harf sadece SIVASSPOR
HALIL isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Çözümü Tartışalım!
Alt 19.09.2011, 15:05   #150
deprivet
Yeni Yiğido
 
deprivet - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.12.2005
Yaş: 42
Mesajlar: 18
Thanks: 0
5 Mesajına 6 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 deprivet ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Çözümü Tartışalım!

kabus gib bir maçtı zaten tamam hakem cok hata yaptı o su götürmez bir gerçek ama sivas ne yaptı macı döndermek için ne yaptı hiçbir şey... haytettin ilk sarı kartı yedıkten sonraa ben şahsen tv başında maçı izlerken içimden de diyordum kırmızı kartı yiyecek diye çünkü çok kontrolsüz oynuyodu ni tekım de ole oldu bu sene anlaşılan son ıkı sezon gibi olacak yine çile cekeceğiz kahrolacağız maçları izlerken durum bunu göseteriyor acilen birşelyer yapılmalı ne yapılabilir derseniz o daa rıza hocanın ve yönetimin sorunu ..
deprivet isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
asin, benİ, benİm, Çözümü, suçlu, tartışalım


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git