"Sivasspor karşısında alınacak 1 puan bile başarıdır"
Fotomaç gazetesi spor yazarı Turgay Demir, Beşiktaş gündemini HABER1903'e değerlendirdi.
İşte Demir'in HABER1903'e yaptığı açıklama;
- BEŞİKTAŞ'TA PROBLEMLER VAR -
Sivasspor karşılaşmasında Beşiktaş'ın 1 puan almasının bile başarı olacağını vurgulayan Demir, "Gaziantepspor, Kayserispor, Mersin İdman Yurdu ve Fenerbahçe karşılaşmalarının zor geçeceğini bundan önceki röportajlarımda dile getirmiştim. Beşiktaş'ın kendi içsel problemlerinden dolayı bu karşılaşmaların zor geçeceğine inanıyordum. Uefa'ya giden futbolcular, 15 aydır para alamayan yerli futbolcular, 5 aydır para alamayan yabancı futbolcuları düşünürsek başarının geleceğine kimseyi inandıramazsınız. Bu şartlarda olan bir takımın önce kendi içindeki savaşı kazanması gerekir. Beşiktaş şu anda bu savaşı kazanamıyor. Beşiktaşlı futbolcular şu anda Sivasspor ile oynasak da Braga maçına çıksak havasında. Çünkü Braga maçı ile Avrupa vitrini sahne alacak. Tamamen motivasyonunu kaybetmiş bir Beşiktaş'tan bahsediyoruz. Bu hafta Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören ve yönetici Cengiz Zülfikaroğlu futbolcular ile bir görüşme yaptı. Bu konuşmanın takıma nasıl bir katkı sağlayacağını bilemiyoruz. Kafasında maddi sorunu olan bir insandan sağlıklı bir performans beklemek çok mantıklı değil. Sivasspor'da inanılmaz formda. Rıza Çalımbay'ı tebrik etmek gerekiyor. Ölüyü diriltti. Beşiktaş'ın Sivasspor karşılaşmasını kazanması kolay olmaz. Bu performansın ardından Beşiktaş'ın alacağı bir puanı bile başarı olarak görürüm." dedi.
- FERNANDES'İN NASIL DÖNECEĞİ ÖNEMLİ -
Beşiktaş'ta Fernandes'in nasıl bir futbol oynayacağını merak ettiğini dile getiren Demir, "Beşiktaş takımının kadrosu bu ligin en iyi ve en geniş kadrosudur. Fernandes'in takıma dönüp, dönmemesi hiç önemli değil. Fernandes'in yukarıda ki bahsettiğim şartlardan sonra Sivasspor karşılaşmasında kırmızı kart görüp görmeyeceğini bilemiyoruz. Eski Fernandes'i yarın akşam izlersek Beşiktaş'a çok katkısı olur. Bu kadar çok problemin içinde bulunan Beşiktaş'ın başarılı bir sonuç alacağına inanmıyorum" diyerek sözlerini tamamladı.
Haber Kaynağı: Haber1903 Özel Haber
Milliyet gazetesi spor yazarı Atilla Gökçe, Spor Toto Süper Ligin 26. haftasında Beşiktaş'ın deplasmanda Sivasspor ile oynayacağı karşılaşmayı HABER1903'e değerlendirdi.
İşte Gökçe'nin HABER1903'e yaptığı açıklama;
-TAKIM İÇİ HUZURSUZLUKLAR VAR-
“Sivassapor, ligin en flaş takımlarından biri. Rıza Çalımbay’ın istikrarlı bir kadro oluşturduğunu görüyoruz. Hiç kimsenin ummadığı bir başarıyı gösterdiler. Sivasspor, Beşiktaş ile kendi sahasında oynayacağı karşılaşmanın da favorisi. Beşiktaş’ta cezalı ve sakat oyuncuların dışında takım içi huzursuzluklar var. Dolayısıyla Beşiktaş’ın bu karşılaşmayı kazanacağını düşünemiyorum. Beşiktaş, sıkıntılı bir sürece girdi. Bu sürecin sonunda play-off şansı bile tehlikeye girebilir.” dedi.
-QUARESMA’NIN KATKISINA İHTİYAÇ VAR-
“Fernandes’in dönüşü ile Beşiktaş, biraz dengeyi kurabilir ama hücumda hiç etkili değiller. Beşiktaş’ın hücum etkinliği için Quaresma’nın katkısına ihtiyacı var. Onun da buna hiç niyeti yok. Zaten cezalı durumda. Fernandes, topu tutabilen Beşiktaş’ın iki yönünü de dengeli hale getiren bir oyuncu. Ama tek başına etkili olamayacağını düşünüyorum.” diyerek sözlerini tamamladı.
Haber Kaynağı: Haber1903 Özel Haber
Beşiktaş'ın eski futbolcusu Ahmet Yıldırım, yarın oynanacak olan Sivasspor - Beşiktaş mücadelesini HABER1903'e değerlendirdi.
İşte Yıldırım'ın HABER1903'e yaptığı açıklama;
-MÜKEMMELE YAKIN FUTBOL OYNUYORLAR-
"Sivasspor, Bülent Uygun zamanındaki havasını Rıza Çalımbay ile bu sezon yakaladı. O dönemdeki hava ve oyun sistemi takıma tekrar oturdu. Sivasspor, ligin son haftalarında mükemmele yakın futbol oynuyor. Oynadıkları futbol skorlarına da yansıyor." dedi
-FENERBAHÇE'DEN DAHA İYİ BİR TAKIM-
"Beşiktaş'a baktığımız zaman son haftalarda iyi futbol oynamıyor. Mersin İdman Yurdu ve Fenerbahçe karşılaşmalarını kaybetti. Devre arasından sonra Beşiktaşlı futbolcuların bireysel performanslarında düşüş yaşaması ile birlikte takım kötü sonuçlar almaya başladı. Oyuncuların bu düşüşü devam ediyor. Eğer saha şartları uygun olursa her zaman ki gibi ne olursa olsun Beşiktaş'ı favori olarak görüyorum. Ancak saha şartları kötü olursa çok koşan, çok iyi kontra atağa çıkan Sivasspor'a karşı işi zor olacak. Beşiktaş, Fenerbahçe'den daha iyi bir takım ile karşı karşıya gelecek. Beşiktaş, Play-off lara katılmak istiyorsa bu maçı mutlaka kazanmalı. " diyerek sözlerini tamamladı.
Haber Kaynağı: Haber1903 Özel Haber
Not besiktasin sitesinde aldim diye hemen besiktasli demeyin her karsilasma öncesi rakip takim forumlarina girerim yorumlara ve yazilanlara bakarim
yarin kim ne derse desin sivasspor bu maci ya alacak ya alacak ALLAHIN izni ile