Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > Maçlar

Maçlar Oynanan / Oynanacak / Ertelenen Maclar Hakkinda Yorumlar / Haberler .

Anketimiz: Sivasspor-Trabzonspor Maçı
Sivasspor Kazanır 3.245 75,57%
Berabere Biter 104 2,42%
Trabzonspor Kazanır 945 22,01%
Katılımcı sayısı: 4294. Sizin Bu Ankette Oy kullanma Yetkiniz Bulunmuyor

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 21:50   #1
club7house
Yiğido
 
club7house - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Yaş: 41
Mesajlar: 491
Thanks: 130
115 Mesajına 186 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 730 club7house FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Ortamı germenin her iki tarafda bir yararı olacağını sanmıyorum , bu durumdan tek nemalanan , bizim yani her iki takımında şampiyon olmasını istemeyen ortak düşmanların yararına olur. Haftaya kim daha iyi kulüp , kim daha başarılı , kim daha büyük kulüp göeceğiz..
__________________
Neresi sıla bize , Neresi gurbet
Senin peşinde yollar bize memleket.
club7house isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 21:52   #2
ellisekizSVS
Acemi Yiğido
 
ellisekizSVS - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.11.2008
Mesajlar: 110
Thanks: 0
23 Mesajına 30 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 656 ellisekizSVS FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Tamam bugün bugündür herkes tarafına aşılasa trabzonlular kendilerine sivaslılarda kendilerine arada sorun morun kalmaz. Yeter artık yaaa yıllardır cimbom fener bjk almışlar eline ceviriyorlar. Trabzonda onlara tek olmamalı yanında güçlü bir anadolu takımı olursa el ele enazında devrim olur birşeyler degişir istanbul muhabeti o kadarka büyük olmaz. En basit örnegi ts ve biz svs çogu seyi degiştirdik al cimbomla fener nerde
ellisekizSVS isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 21:56   #3
ellisekizSVS
Acemi Yiğido
 
ellisekizSVS - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 02.11.2008
Mesajlar: 110
Thanks: 0
23 Mesajına 30 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 656 ellisekizSVS FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Benim kankalarım var istanbuldayım trabzonlu sürmeniler dost gibi maç seyrediyoruz kol kola anadoluyuz biz tatlı bir müsabaka oluyo aramızda gülüyoruz. Fenerle cimbom gibi can düşman degilizki niye olalım biz elele olalım istanbul olayına son verelim oldugunca unutmayın istanbuldaki yaşayanlarda anadolular çogu özüne dönsünler ordakilerde anadolu takımını tutacaklar.Trabzonla bu sene avrupaya gitmek isterim gerçekten
ellisekizSVS isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 22:03   #4
61Trabzonspor
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 19.04.2009
Mesajlar: 12
Thanks: 15
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 61Trabzonspor FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Gönlümden geçen biz ve sivasın elele şampiyonlar ligine gitmesidir.
61Trabzonspor isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 22:38   #5
Yiğiter
Usta Yiğido
 
Yiğiter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 4.788
Thanks: 510
1.256 Mesajına 2.834 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1217 Yiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Geliyoruz,bin kişi 855 otobüs geliyoruz..
İstediğiniz kadar gelin..
Ama geri gideceksiniz..

Hem de otobüslerde kimsenin ağzını bıçak bile açmayacak!
Bizi ezeceklermiş,çimlere gömeceklermiş..
Ligin en iyi defans hattına sahip olduğumuzu,ve en beceriksiz forvet hattına sahip olduğunuzu unuttunuz herhalde!
neyse maç havasına çoktan girdim bile..

Şuan da Trabzonlu dostumu maça gelmesi için ikna etmeye çalışıyorum..
gelirken biraz da hamsi getirecek,maç sonu paşabahçe'de o pişirecek ben yiyeceğim..
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
Yiğiter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 22:54   #6
efulim61
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 18.04.2009
Mesajlar: 39
Thanks: 5
10 Mesajına 19 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 efulim61 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Alıntı:
Yiğiter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Geliyoruz,bin kişi 855 otobüs geliyoruz..
İstediğiniz kadar gelin..
Ama geri gideceksiniz..

Hem de otobüslerde kimsenin ağzını bıçak bile açmayacak!
Bizi ezeceklermiş,çimlere gömeceklermiş..
Ligin en iyi defans hattına sahip olduğumuzu,ve en beceriksiz forvet hattına sahip olduğunuzu unuttunuz herhalde!
neyse maç havasına çoktan girdim bile..

Şuan da Trabzonlu dostumu maça gelmesi için ikna etmeye çalışıyorum..
gelirken biraz da hamsi getirecek,maç sonu paşabahçe'de o pişirecek ben yiyeceğim..
İşte böyle !
maçtan önce Çağır Trabzonsporlu arkadaşını kızdır kızıdr eğlen.
Maç sonunda nasılsa o seninle eğlenecek
efulim61 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 20.04.2009, 16:03   #7
Yiğiter
Usta Yiğido
 
Yiğiter - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.06.2006
Mesajlar: 4.788
Thanks: 510
1.256 Mesajına 2.834 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1217 Yiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDIYiğiter TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Alıntı:
efulim61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
İşte böyle !
maçtan önce Çağır Trabzonsporlu arkadaşını kızdır kızıdr eğlen.
Maç sonunda nasılsa o seninle eğlenecek
Dostuluğumuz bir maçla zedelenmeyecek kadar sağlamdır..
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
Yiğiter isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 22:41   #8
astaravisa
Usta Yiğido
 
astaravisa - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2007
Mesajlar: 1.034
Thanks: 619
247 Mesajına 379 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 793 astaravisa FAZLA SÖZE GEREK YOKastaravisa FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Hamsiyi yiyeceğiz de forzabesiktasta yapılan hakaretleri göstermek için eklediğim linkleri kim neden sildi?
onların ne farkı kaldı trabzonlulardan ?
astaravisa isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 22:47   #9
club7house
Yiğido
 
club7house - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Yaş: 41
Mesajlar: 491
Thanks: 130
115 Mesajına 186 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 730 club7house FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Beşiktaşlıların kendi dünyalarında yaşadığı hayalperestlik kimin niçin umrunda olsun !! Hayatımda gördüğüm en çocuk en aptal taraftar gurubu kuşkusuz 8taşlılardır.
__________________
Neresi sıla bize , Neresi gurbet
Senin peşinde yollar bize memleket.
club7house isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo
Alt 19.04.2009, 22:57   #10
club7house
Yiğido
 
club7house - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.11.2007
Yaş: 41
Mesajlar: 491
Thanks: 130
115 Mesajına 186 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 730 club7house FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: TSL/SİVASSPOR-Trabzonspor Maçı Tahmin ve Yo

Bizim kalan 7 maçta ( 1'i konya maçı ) 2 beraberlik kredimiz vardı. Bu haftasonu oynayacağımız T.s. maçında , kalan kredimizi kullanabilirz ama son hafta G.s. maçında mutlak galibiyet gerekiyor . Kanımca kararımca bu maç berabere biter.. Gönül ister biz kazanalım ...
__________________
Neresi sıla bize , Neresi gurbet
Senin peşinde yollar bize memleket.
club7house isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Konu Kapatılmıştır

Etiketler
maçı, tahmin, yorumları


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git