Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Serbest Alan, Sivas Paylaşım, Sivas Forum, Sivaslılar > Şiirler

Şiirler Burada Sivasspor üzerine yazmış olduğunuz şiirleri yazabilirsiniz.

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: SİVASSPOR
Alt 05.09.2008, 21:18   #1
yasin 58
Yeni Yiğido
 
yasin 58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.07.2008
Yaş: 34
Mesajlar: 12
Thanks: 12
3 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yasin 58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: SİVASSPOR

çok teşekkür ederiz bu şiiri bizimle paylaştığın için
yasin 58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
SİVASSPORLA
Alt 07.09.2008, 18:30   #2
gizemliömerr
Acemi Yiğido
 
gizemliömerr - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.12.2007
Yaş: 36
Mesajlar: 62
Thanks: 49
7 Mesajına 9 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 684 gizemliömerr FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart SİVASSPORLA

Sivas'dın şenlendin SİVASSPOR'LA
Artık herkes tanır seni
Gücü yetmez kimsenin
Sen sen ol sakın bırakma
gizemliömerr isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 09.09.2008, 13:39   #3
fahrettin sözcü
Acemi Yiğido
 
fahrettin sözcü - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.05.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 95
Thanks: 14
18 Mesajına 28 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 671 fahrettin sözcü FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

ÇÜNKÜ BİZ SIVASLIYIZ

Futbolda rakip tanımayız
centilmenlikte en öndeyiz
hakemleri bile yeneriz
çünkü biz sıvaslıyız

gönüllerin şampıyonuyuz
üçlü averaj kurbanıyız
anadolunun gururuyuz
çünkü biz sivaslıyız

adımızla şanımızla biz YİĞİDİYOZ
her zaman her yerde haktan yanayız
haksızlığa boyun eğmeyiz
çünkü biz svaslıyız


Fahrettin SÖZCÜ
09.09.2008
14:39
fahrettin sözcü isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 09.09.2008, 13:42   #4
gençyiğidoyunus
Yiğido
 
gençyiğidoyunus - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.07.2008
Yaş: 34
Mesajlar: 324
Thanks: 9
59 Mesajına 88 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 689 gençyiğidoyunus FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

gerçekten harika bir şiir yazanın ağzına sağlık
__________________



Ne siyahla beyaza, ne sarıyla laciverte, ne de sarı kırmızıya sen iste olsun can feda, Ölürüz Kırmızı Beyazına!!!
gençyiğidoyunus isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 09.09.2008, 13:44   #5
fahrettin sözcü
Acemi Yiğido
 
fahrettin sözcü - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.05.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 95
Thanks: 14
18 Mesajına 28 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 671 fahrettin sözcü FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

kardeşler bu benim kendi şiirim kendim yazdım sizinle de paylaşmak istedim
fahrettin sözcü isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 09.09.2008, 14:31   #6
konartr58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2008
Mesajlar: 774
Thanks: 137
229 Mesajına 362 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 konartr58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

beğendim güzel marş oluremeğine sağlık.içi sivas sevdası dolu olunca insanın işte böyle dışa vuruyor
konartr58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 03.11.2008, 13:23   #7
fahrettin sözcü
Acemi Yiğido
 
fahrettin sözcü - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.05.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 95
Thanks: 14
18 Mesajına 28 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 671 fahrettin sözcü FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

BİZ SİVASLIYIZ SİVASSPORLUYUZ

DENİZLİNİN HOROZUNU SİVASA GÖMDÜK
MEHMET YILDIZLA ÜSTÜNÜ ÖRTTÜK
BOYNU BÜKÜK EVLERİNE GÖNDERDİK
BİZ SİVASLIYIZ SİVASSPORLUYUZ

BÜYÜK DEDİKLERİ FENERİ YENDİK
İNÖNÜDE KARTALLA BERABERE KALDIK
BÜYÜK TAKIMLARI HEP KÜÇÜLTTÜK
BİZ SİVASLIYIZ SİVASSPORLUYUZ

ANADOLUNUN GURURU OLDUK
GÖNÜLLERİN ŞAMPİYONU OLDUK
AVRUPAYADA ADIM ATTIK
BİZ SİVASLIYIZ SİVASSPORLUYUZ

FAHRETTİN SÖZCÜ 03.10.2008 14:20
fahrettin sözcü isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda fahrettin sözcü'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 03.11.2008, 13:42   #8
mrsivasle
Acemi Yiğido
 
mrsivasle - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.10.2008
Mesajlar: 81
Thanks: 0
21 Mesajına 39 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 654 mrsivasle FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

GELİYOR...GELİYOR ...GELİYOR...YİĞİDOLAR GELİYOR...
BAYRAĞIMIZDAN ALDIK RENKLERİMİZİ ...
KIRMIZIYI...BEYAZINI ÇOK SEVİYORUZ....
EVELALLAH HEPİMİZE YİĞİDO DERLER...
SİVAS ELLERİNDEN ÇIKTIK BİZ GELİYORUZ...

KARIYLA KIZLA İŞİMİZ OLMAZ
YAĞMURLAR ÇAMURLAR BİZİ YILDIRMAZ
POLİSİN JOPLARI BİZİ KORKUTMAZ
ÇILDIRIRSA ÇILGINLAR KİMSE TUTAMAZ..

Yıllarca KahrolsaK Dertten Kederden,
Bilsekki Kopacak KeLLe Bedenden
Aşkımız Harbiden Hemde Derinden
Asla Vazgeçmeyiz Sivasım Senden

sivasspor herşey sensin
hayat sensin gerçek sensin
gelecekse tüm acılar
biz hazırız senden gelsin
bu sevdadan vazgeçersek
ALLAH BELAMIZI VERSİN....

BİZ İSYANKAR SOKAKLARDA BÜYÜDÜK
ANLAMAYIZ BALLI YEMEKTEN
MARKALI GİYİNMEKTEN
15 YAŞINDA MAÇLAR HOBİMİZ
18 YAŞINDA STADLAR EVİMİZ
20 YAŞINDA İSE TRİBÜNLERDE UYUYORDUK BİZ....
NASIL GELDİYSEK ÖYLE GİDECEĞİZ ÇILGINLAR OLARAK
GELDİK ÇILGINLAR OLARAK ÖLECEĞİZ...............
BİR GÜNDE KRAL OLMADIK BİR GÜNDE TAHTAN İNMEYİZ..........
mrsivasle isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı mrsivasle'a Teşekkür Ediyor...
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 03.11.2008, 14:54   #9
davulcu
Usta Yiğido
 
davulcu - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 31.05.2008
Yaş: 37
Mesajlar: 2.332
Thanks: 6.003
734 Mesajına 1.083 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 893 davulcu FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

hastayım kırmızı beyaz rengine
bu ligde yoktur senin denginde
seninle gelirim ben ölüme bile
sivasspor senbizim herşeyimizsin
__________________
ÖLÜNÜZÜ DİRİNİZİ HERGÜN BİRİNİZİ BİRGÜN HEPİNİZİ KÖKÜNDEN KAZIYACAĞIZ...
davulcu isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda davulcu'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar
Alt 06.11.2008, 09:35   #10
fahrettin sözcü
Acemi Yiğido
 
fahrettin sözcü - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.05.2008
Yaş: 59
Mesajlar: 95
Thanks: 14
18 Mesajına 28 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 671 fahrettin sözcü FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Sivasspor`a Şiirler/Şarkılar

B İ Z F U T B O L O Y N U Y O R U Z

4 BÜYÜKLER NEREDE GÖREMİYORUZ
SİVASSPORUMUZA RAKİP TANIMIYORUZ
SUPER LİGİN KORKULU RÜYASI OLUYORUZ
BİZ FUTBOL OYNUYORUZ

ASLANI KARTALI TANIMIYORUZ
KANARYAYI KAFESE KİLİTLİYORUZ
RAKİPLERİ HEP SIRAYA DİZİYORUZ
BİZ FUTBOL OYNUYORUZ

KIRMIZI BEYAZI BAYRAĞIMIZDAN ALDIK
ADIMIZI TÜM DÜNYAYA DUYURDUK
SÜPER LİGİN EN ÜSTÜNE ÇIKTIK
BİZ FUTBOL OYNUYORUZ


FAHRETTİN SÖZCÜ 06.11.208 SAAT 10.34
fahrettin sözcü isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda fahrettin sözcü'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevapla

Etiketler
sivasspor, sivasspor`a, Şiir, Şiirler or Şarkılar


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git