Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > SivasSpor > 4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler

4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler Stadyumumuz ve Sivasspor tesislerimiz hakkında...

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 19:29   #1
nostalgiaplatz
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 13.02.2012
Mesajlar: 104
Thanks: 16
51 Mesajına 100 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 535 nostalgiaplatz FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

İhale bitti. Şu an değerlendirme aşamasındadır.
nostalgiaplatz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 20:17   #2
kursad1981
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 11.03.2007
Mesajlar: 270
Thanks: 14
118 Mesajına 242 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 732 kursad1981 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

aldıgım duyuma gore ıhaleyı tokıye sureklı ıs yapan kayserılı bı fırma kazanmıs
kursad1981 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 21:37   #3
akifesk
Usta Yiğido
 
akifesk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.01.2010
Mesajlar: 1.355
Thanks: 485
406 Mesajına 700 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 735 akifesk FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Nursuna Memecan

Nursuna Memecan TOKİ yöneticileri ile görüşerek Sivas stadyumu hakkında bilgi aldı. TOKİ nufüs ve doluluk oranlarını gözönüne alarak Sivas'a 25.000 kişilik bir stadyum yapacak. Nufüsü 1 milyondan fazla olan Mersin, Malatya ve Hatay ile nufüsü 800.000 kişi olan Sakarya'ya da 25.000 kişilik stadyumlar yapılıyor. Büyükşehir olan Gaziantep, Samsun, Adana ve Diyarbakır'a 33.000 kişilik stadyumlar yapılacak.

NURSUNA MEMECAN SİVAS MİLLETVEKİLİ.
akifesk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 22:10   #4
kkemal58
Yiğido
 
kkemal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.08.2009
Mesajlar: 447
Thanks: 357
214 Mesajına 383 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 661 kkemal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Alıntı:
akifesk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Nursuna Memecan

Nursuna Memecan TOKİ yöneticileri ile görüşerek Sivas stadyumu hakkında bilgi aldı. TOKİ nufüs ve doluluk oranlarını gözönüne alarak Sivas'a 25.000 kişilik bir stadyum yapacak. Nufüsü 1 milyondan fazla olan Mersin, Malatya ve Hatay ile nufüsü 800.000 kişi olan Sakarya'ya da 25.000 kişilik stadyumlar yapılıyor. Büyükşehir olan Gaziantep, Samsun, Adana ve Diyarbakır'a 33.000 kişilik stadyumlar yapılacak.

NURSUNA MEMECAN SİVAS MİLLETVEKİLİ.
Böyle kıstas mı olur ya çok komik. Adanaspor, Diyarbakırspor, Samsunspor süperligde oynamıyor bile. Tek samsun bu sene oynadı o da düştü geri. Ama bunun başka bir sebebi var. Elbette Suat KILIÇ samsunlu. İşte sebep bu. Bizim de bakanımız var güya!
__________________
Söz verilen 33.000 kişilik stadyumu istiyoruz...
kkemal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 23:02   #5
migroArmis
Usta Yiğido
 
migroArmis - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.04.2009
Yaş: 52
Mesajlar: 1.914
Thanks: 1.271
1.045 Mesajına 2.992 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 827 migroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Alıntı:
kkemal58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Böyle kıstas mı olur ya çok komik. Adanaspor, Diyarbakırspor, Samsunspor süperligde oynamıyor bile. Tek samsun bu sene oynadı o da düştü geri. Ama bunun başka bir sebebi var. Elbette Suat KILIÇ samsunlu. İşte sebep bu. Bizim de bakanımız var güya!
Stadlar yapılırken futbol takımının süper ligde oynayıp oynamasına bakılması mantıksız bir olay olur ki bu gün 1. ligde oynayan süper lige nasıl çıkabilme ihtimali varsa süper ligdeki bir takımında düşme ihtimali vardır...Toki karadüzen düz mantıkla iş yapıyor doluluk oranına bakıyor ve bence olsun diye stadlar yapılacak...Bursada siyasiler bürokratlar yerel basın ve halk bunu farkettiği için bence müdehale ettiler planı projeyi değiştirdiler...Yoksa Toki nin Anadoluda yapılacak stadların bulunduğu kende gelir getirmesini modern olmasını çokta istediği ve incelediği yok...
__________________
Curwa Sud TEXAS
migroArmis isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 23:12   #6
asdera58
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 13.09.2009
Mesajlar: 199
Thanks: 0
47 Mesajına 69 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 633 asdera58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Alıntı:
akifesk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Nursuna Memecan

Nursuna Memecan TOKİ yöneticileri ile görüşerek Sivas stadyumu hakkında bilgi aldı. TOKİ nufüs ve doluluk oranlarını gözönüne alarak Sivas'a 25.000 kişilik bir stadyum yapacak. Nufüsü 1 milyondan fazla olan Mersin, Malatya ve Hatay ile nufüsü 800.000 kişi olan Sakarya'ya da 25.000 kişilik stadyumlar yapılıyor. Büyükşehir olan Gaziantep, Samsun, Adana ve Diyarbakır'a 33.000 kişilik stadyumlar yapılacak.

NURSUNA MEMECAN SİVAS MİLLETVEKİLİ.
Allah belanızı versın Trabzona nye 50 bin küsürlük stad yapıosunuz ozamn trabzonn nüfusu kaç ha doluluk oranına bakıosunuz peki nerden bilion bizim sivasspor 1-2 yıl sonra şampiyon oldu nerden bılıon stadı ful çekmıcemızı çok sacma konusuonuz o saydığı takımlarda kaçıncı ligde nüfusu ne olursa olsun fazla seyirci gelmez o yapacakları stadlara önm vermeleri gereken konum meselesi sorun burda.. bu yüzden gelişmiyor bizim türkiye akıl yok...
asdera58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 23:12   #7
akifesk
Usta Yiğido
 
akifesk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.01.2010
Mesajlar: 1.355
Thanks: 485
406 Mesajına 700 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 735 akifesk FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

25 000 kişilik statyumun sorumluları;

başda yönetim
ve hükümet
akifesk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda akifesk'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 23:34   #8
migroArmis
Usta Yiğido
 
migroArmis - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.04.2009
Yaş: 52
Mesajlar: 1.914
Thanks: 1.271
1.045 Mesajına 2.992 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 827 migroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Emin değilim ama buradan hatırladığım kadarıyla stadın 25 000 e çekilmesini sayın başkan ve yönetim istedi diye bir yorum okumuştum..Kişi ve kaynağını anımsamıyorum..Hal böyle ise bunda Tokinin suçu yoktur gibime geliyor..
__________________
Curwa Sud TEXAS
migroArmis isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 23:42   #9
asabibaba
Usta Yiğido
 
asabibaba - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.11.2010
Yaş: 49
Mesajlar: 1.743
Thanks: 5.052
992 Mesajına 2.426 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 744 asabibaba FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Alıntı:
migroArmis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Emin değilim ama buradan hatırladığım kadarıyla stadın 25 000 e çekilmesini sayın başkan ve yönetim istedi diye bir yorum okumuştum..Kişi ve kaynağını anımsamıyorum..Hal böyle ise bunda Tokinin suçu yoktur gibime geliyor..
ne alakası var kardeşim tamamen ödeneksizlikten kaynaklanan bir olay bu.. yönetimin gücünü sorgulayacağına iktidardaki iktidarsızlarını sorgulasın bu memleket
__________________
NE MUTLU ŞEHRİNE İHANET ETMEYENE
asabibaba isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 18.06.2012, 23:51   #10
migroArmis
Usta Yiğido
 
migroArmis - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.04.2009
Yaş: 52
Mesajlar: 1.914
Thanks: 1.271
1.045 Mesajına 2.992 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 827 migroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDImigroArmis TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Alıntı:
asabibaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ne alakası var kardeşim tamamen ödeneksizlikten kaynaklanan bir olay bu.. yönetimin gücünü sorgulayacağına iktidardaki iktidarsızlarını sorgulasın bu memleket
Ne yönetimin gücünü sorguluyorum nede başka bir şey...Söylediğim yorumda geçen olay benim görüşüm veya benim haberimde değil zaten...Burada paylaşılmıştı ve doğruluk payının ne olduğunuda bilmediğim için dikkat ediniz '' hal böyle ise'' diye devam ettim cümleme...Yineliyorum hal böyle ise yani Mecnun Başkan gerçekten böyle bir istekte bulunup kapasiteyi düşürdü ise veya buna vesile oldu ise bunun pek ödenekle alakası olmadığı görülüyor..Haa benim kişisel görüşüm şudur bence değil Mecnun Başkan Türkiyede hiç bir başkan kentine yapılacak stadın kapasitesinin düşmesi için girişimde bulunmaz..Çok saçma olur bu...
__________________
Curwa Sud TEXAS
migroArmis isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
Çıkıyor, ihaleye, sivas, stadyumu


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git