Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 08:36   #11
sivas_kangallı
Usta Yiğido
 
sivas_kangallı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 24.02.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 2.944
Thanks: 2.827
509 Mesajına 806 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1010 sivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYORsivas_kangallı SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

bence sivasda kalsın ..... 1 sene daha..
__________________
sivas_kangallı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 08:40   #12
mermer yusuf
YASAKLI ÜYE
 
Üyelik Tarihi: 18.02.2007
Yaş: 42
Mesajlar: 212
Thanks: 0
4 Mesajına 4 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 mermer yusuf Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

giderse ayvayı yer diye düşünüyorum.harcanmamalı 2 sene daha sivasta kalmalı.
mermer yusuf isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 11:07   #13
yerliturkuaz
Usta Yiğido
 
yerliturkuaz - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.08.2005
Mesajlar: 5.394
Thanks: 3.308
1.268 Mesajına 2.761 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1306 yerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISIyerliturkuaz COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

MEHMET YILDIZ HEM KENDİ AÇISINDAN HEMDE TAKIM AÇISINDAN SİVASSPORDA KALMASI EN UYGUNUDUR BEŞİKTAŞA GİDERSE ÖNÜNDE İKİ TANE BREZİLYALI FORVET VAR VE GÖKHAN GÜLEÇ BUNLARIN YÜZÜNDEN BU SEZON DOĞRU DÜRÜST FORMA GİYEMEDİ VE ŞU AN KAYIPLARDA MEHMET YILDIZDA GİDERSE AYNI DURUMLA KARŞILAŞACAKTIR EMİNİM. KALIRSA TAKIMI UEFAYA TAŞIYACAK GÜÇTE BİR FUTBOLCU
yerliturkuaz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 12:04   #14
myway
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 18.03.2006
Mesajlar: 3.670
Thanks: 2.696
978 Mesajına 2.692 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1124 myway ist ein wunderbarer Anblickmyway ist ein wunderbarer Anblickmyway ist ein wunderbarer Anblickmyway ist ein wunderbarer Anblickmyway ist ein wunderbarer Anblickmyway ist ein wunderbarer Anblickmyway ist ein wunderbarer Anblick
Standart -->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

Giderse kendine yazık eder. Geri Sivasa döner seneye...

Giderse Sivas çok karlı çıkar bu işten. Maddi olarak...

Kalırsa Sivasspora faydalı olur. En az 15 gol atar..

Kalırsa seneye değeri 2 katına çıkar., Sivasspora daha bi faydalı olur

Saygılar...
myway isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 12:16   #15
ZYYZ
Yiğido
 
ZYYZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.05.2007
Yaş: 44
Mesajlar: 248
Thanks: 8
22 Mesajına 32 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 721 ZYYZ Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

Bence gönderilmemesi gerekir. Zaten kendisi de Sivasspor'da mutlu olduğunu söylüyor. İki tarafta memnunsa neden gönderilsin ki? Yeri doldurulmayacak bir futbolcu.
ZYYZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 12:49   #16
Sivaslibey
Tecrübeli Yiğido
 
Sivaslibey - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 867
Thanks: 181
274 Mesajına 526 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 863 Sivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

Bence bu transferi Besiktas Gökhan Ünal alternatifi olarak görüyor. Eger o olmassa, Mehemet Yildizi alalim diyerekten.
Bana kalirsa, eger giderse onun için kesin iyi olucak. Mehmet Yildiz, bana öyle geliyor, Avrupa'da Türkiye'den dahi oynar. Hatta döktürür ve Show yapar. Besiktas'ta Nobre iyi bir oyuncu degil, iyi defans yapiyor ama gol atamiyor, halbuki Mehmet her bir özellik bir arada mevcuttur.
Sampiyonlar Liginde Ertugrul Hocanin ilk TErcihi Mehmet YILDIZ olacaktir.
Sivaslibey isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 12:53   #17
Sivaslibey
Tecrübeli Yiğido
 
Sivaslibey - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 43
Mesajlar: 867
Thanks: 181
274 Mesajına 526 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 863 Sivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer AnblickSivaslibey ist ein wunderbarer Anblick
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

Eger Mehmet Yildiz gidecekse bir Yerli antrenör olan takima gitmesi lazim. Su an en iyi aday onun için BJK.
Sivaslibey isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 14:16   #18
tiryakisivaslı
Yiğido
 
tiryakisivaslı - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 16.11.2006
Mesajlar: 196
Thanks: 69
54 Mesajına 102 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 736 tiryakisivaslı Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

Bence Satılmamalı Bu Kulübün Hatası Olur.Daha Önce Mehmet Yıldız İçin Böyle Demiyorduk.Mehmet Yıldız SİVAS'TA Kalsın.Yazık Olur.
tiryakisivaslı isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 05.06.2007, 15:30   #19
sinan-58
Usta Yiğido
 
sinan-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 33
Mesajlar: 3.272
Thanks: 1.309
616 Mesajına 1.180 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1096 sinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

mehmet yıldız seneye yonetime sozum var gol kralı olacağım takımımı seviyorum ayrılmayı dusunmuyorum diyor siz bjk ye gidecek diyorsunuz adamı zorla gondereceksiniz
__________________
BİR GÜN KRAL OLMADIK BİR GÜN DE TAHTTAN İNMEYİZ!!!
sinan-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.
Alt 06.06.2007, 12:14   #20
serhatcan
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 19.03.2007
Yaş: 61
Mesajlar: 873
Thanks: 119
153 Mesajına 254 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 791 serhatcan Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ BJK´YA GÖZ KIRPTI.

Alıntı:
besyo_cu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
İyi para + Gökhan GÜLEÇ olursa olur
AYNEN KATILIYORUM KARDEŞİM. BRRRAVO. EVET PARA+GÖKHAN GÜLEÇ. SÜPER OLUR.vE İNANIYORUM Kİ GÖKHAN GÜLEÇ İ DE 1 SENE SONRA MİLLİ TAKIMA GÖNDERİRİZ VE İYİ PARAYLADA SATARIZ.
serhatcan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git