Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

--->: -->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 03:54   #11
lokman
Acemi Yiğido
 
lokman - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 68
Thanks: 6
4 Mesajına 5 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 lokman isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart --->: -->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

Alıntı:
diadora Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
4 büyükler bu parayla avrupadan hatrı sayılır oyuncu alır çok büyük mevla kimse bu parayı vermez... 2 milyon dolara çok diyor adamlar daha iyi alamazlar mehmette kalır sivasta...
abi 4 Büyük diye birşey yok. 3 büyük 4. büyük zaten sivasspor.
Sen hala trabzonu büyük sayıyon.
Bu arada mehmet abiye 5 miyon doları da az buluyorum ben
kezmandan neyi eksik.
lokman isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 08:16   #12
sinan-58
Usta Yiğido
 
sinan-58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 33
Mesajlar: 3.272
Thanks: 1.309
616 Mesajına 1.180 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1096 sinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISIsinan-58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart -->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

manisa holoskoya bjk 5 milyon istedi bjk 4 milyon verdiği için olmamış mehmet kaç tane holosko eder en az 8 milyon € değeri ama bizim turk takımları gider kezman huguen nonda ya parayı basarlar yabancı olduğu için mehmet e 1.5 milyon € verirler mehmet yine diyorum en az 8 milyon €
__________________
BİR GÜN KRAL OLMADIK BİR GÜN DE TAHTTAN İNMEYİZ!!!
sinan-58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 08:26   #13
em-re_58
Acemi Yiğido
 
em-re_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.08.2007
Yaş: 32
Mesajlar: 103
Thanks: 0
1 Mesajına 2 kere Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 700 em-re_58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

Alıntı:
1967DERNEK_EMRE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
MADEM M.YILDIZIN OLDUĞU TAKIM ŞAMPİYON OLUYOR BİZ NEDEN OLAMADIK
BU DA KAFALARDA AYRI BİR SORU İŞARETI???

++++++sana katılıyorum+++++
em-re_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 11:36   #14
furky
Acemi Yiğido
 
furky - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 25.10.2006
Mesajlar: 72
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 726 furky Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

bence daha fazlasini hakediyor:P soyle 10 milyon olsa:P bence bu oyuncuyu hefeflerimiz varsa..ne ocak ta nede gelecek sezonda satmamak lazim!
furky isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 11:50   #15
talha58
Usta Yiğido
 
talha58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.127
Thanks: 27
221 Mesajına 462 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 982 talha58 COK SEVILEN BIR KISItalha58 COK SEVILEN BIR KISItalha58 COK SEVILEN BIR KISItalha58 COK SEVILEN BIR KISI
Standart --->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

Yigido Atilla her zamanki gibi yazının altına imzamı atıyorum. Seninle Mehmet yedekken yazdığımız yorumları hatırladım. hatta Anderson için de aynı şeyi düşünüyorduk. Gerçekten de Anderson bence Rize'nin en iyilerinden birisi şu anda. Mehmet de bence çok önemli bir adam. Onun sayesinde topu ilerde tutmaya başladık. bence değerini bulmadan satmayalım. Ama Servet gibi de bedavaya gitmesin. Geçen sene Servet'e Manisaspor 1,5 milyon dolar bonservis verdiğinde hemen satalım demiştim. Ama araya Trabzon'u almaya çalışıp fiyat yükseltmek istedik herhalde. Maalesef Servet sene sonunda bedava gitti. İnşallah Mehmet de öyle bir durum olmaz.
talha58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 14:11   #16
hectortruva
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 01.01.2006
Yaş: 42
Mesajlar: 84
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 hectortruva ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart -->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

mehmet ocakta üç büyüklerin birinde
seneyede avrupada
hectortruva isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
-->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 15:20   #17
olvidarlo
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 31.08.2006
Yaş: 34
Mesajlar: 52
Thanks: 0
8 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 olvidarlo Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart -->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

bülent uygun işini iyi .biliyosunda çok abartıyorsun o paraya yurt dısından yıldız oyuncular getirirler yinede güzel
olvidarlo isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 15:47   #18
ibrahimovic7
Tecrübeli Yiğido
 
ibrahimovic7 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.04.2007
Yaş: 38
Mesajlar: 580
Thanks: 429
431 Mesajına 669 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 759 ibrahimovic7 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

5 MİLYON VEREN ALIR YOKSA BİZİM MEHMET YILDIZI SATMA GİBİ Bİ NİYETİMİZ YOK 1 SENE DAHA OYNAR MEHMET YILDIZ SİVASSPOR UEFA YA GİDERSE GENE SATMAYIZ İNŞALLAH
__________________
AnTaLYa (07) MeKaN (58) SivaS VaTaN 58oğuz OĞUZ58 58ozi AMFİBİ DZ. KOMANDOSU ESKİ FOÇA asker ÖKTEM
ibrahimovic7 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda ibrahimovic7'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!
Alt 06.09.2007, 15:51   #19
ibrahimovic7
Tecrübeli Yiğido
 
ibrahimovic7 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 19.04.2007
Yaş: 38
Mesajlar: 580
Thanks: 429
431 Mesajına 669 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 759 ibrahimovic7 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: M.YILDIZ 5 MİLYON DOLAR!

4 . BÜYÜK VARSA ODA SİVASTIR TARAFTARIYLA OLSUN İNŞALLAH İLERDE SİVASSPORU ŞAMPİYON OLARAK GÖRÜRÜZ BELLİ OLMAS BENİM BU SENEDE UMUDUM VAR ŞAMPİYONLUKTA VEYA UEFADA
__________________
AnTaLYa (07) MeKaN (58) SivaS VaTaN 58oğuz OĞUZ58 58ozi AMFİBİ DZ. KOMANDOSU ESKİ FOÇA asker ÖKTEM
ibrahimovic7 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda ibrahimovic7'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
--->: -->: M.YILDIZ 5 MILYON $
Alt 06.09.2007, 16:16   #20
yiğidogürbüz
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.09.2007
Mesajlar: 7
Thanks: 0
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yiğidogürbüz FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Daumen hoch --->: -->: M.YILDIZ 5 MILYON $

Alıntı:
yigido Atilla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ben Bülent Hocaya katilmiyorum 5 Milyon DOLAR diyor. Mehmetin ismi Mehmet degilde bir ingiliz,Italyan Alman,ispayol ismi olmus olsaydi Degeri 5,milyon Dolar mi olurdu 15 Milyon" Dolar mi olurdu. Manschster de oynayan Wayne Rooney le ne farki var ikiside cok güclü dayanikli ve her defans futbolcusunun korkulu Rüyasi Bizim Mehmetin tek dezavantaji isminin Mehmet olmasi ve Türkiyede Dünyaya gelmesi ??????? yazik halen Türkiyede o cevherin degerini bilmiyorlar. Fenerbahce Macinda Roberto carlosa bir omuz vuruyor carlos Avut cizgisinden disari cikiyor , Eduya bir bacak arasi Edu oyundan düsüyor, Luganoya bir calim atiyor Lugana sadece seyrediyor ücünün arasindan Rahatlikla siyrilip vurdugu top kalecinin ellerine carpip direkte patliyor Bu 3 lüyü bu duruma getirmek o kadar kolay degil MALIYETLERINE BAKIN YETER BU 3 LÜNÜN ??????
Sonuna Kadar katılıyorum , Mehmet Yıldız gerçek bir yıldızdır ....
yiğidogürbüz isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git