Alıntı:
diadora Nickli Üyeden Alıntı
4 büyükler bu parayla avrupadan hatrı sayılır oyuncu alır çok büyük mevla kimse bu parayı vermez... 2 milyon dolara çok diyor adamlar daha iyi alamazlar mehmette kalır sivasta...
|
abi 4 Büyük diye birşey yok. 3 büyük 4. büyük zaten sivasspor.
Sen hala trabzonu büyük sayıyon.
Bu arada mehmet abiye 5 miyon doları da az buluyorum ben

kezmandan neyi eksik.