Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Haberler > Haberler

Cevapla
 
Seçenekler Arama Stil

Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 21:16   #11
tekdoktirin
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 29.02.2008
Mesajlar: 1.760
Thanks: 7
263 Mesajına 343 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 851 tekdoktirin COK SEVILEN BIR KISItekdoktirin COK SEVILEN BIR KISItekdoktirin COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

YA ARKADAŞLAR BU NE ÖFKE ANLAMIYORUM BUTAKIMI BÜLEN HOCA BAŞARIYA TAŞIMADIMI ŞUAN DA TAKIM BİR SÜREÇ GEÇİRİYOR SABIR BEYLER
tekdoktirin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 21:19   #12
GuVeN
Usta Yiğido
 
GuVeN - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.02.2009
Mesajlar: 4.517
Thanks: 3.730
2.350 Mesajına 5.411 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1086 GuVeN BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

bırı bana acıklasın bu mehmet yıldız 1 ayda donecek sahalara denıyodu! ne olduda bu ıs boyle uzadı! sorumlusu suclusu kım kardesım? kendıne ıyımı bakmadı uzadı yoksa amelıyat hatasımı olduda uzadı? ne sakatlıkmıs ne bı aymıs
aylar gectı adamdan ses soluk yok!!!
GuVeN isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 22:14   #13
TS58
Usta Yiğido
 
TS58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 18.09.2005
Yaş: 59
Mesajlar: 1.108
Thanks: 67
213 Mesajına 329 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 TS58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

4-0 YE-NE-CE-ĞİZ.

SİVASSPOR ZORU BAŞARMAYI SEVER.
__________________
SİVAS'LI SİVASSPORU KEŞFETTİ.
TS58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 22:29   #14
yasin2452
Yiğido
 
yasin2452 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.07.2009
Mesajlar: 267
Thanks: 5
39 Mesajına 58 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 646 yasin2452 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

bugünler inşallah geçer bu seneyi iyi orta sıralarda geçirirsek seneye daha iyi şeyler yaparız
yasin2452 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 22:31   #15
yigidokaan
Acemi Yiğido
 
yigidokaan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.09.2008
Yaş: 31
Mesajlar: 121
Thanks: 249
24 Mesajına 46 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 661 yigidokaan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

yazıklar olsun takıma sadece adı transfer olsun diye transfer yaptın bülent hoca. ne diyim baska gül gibi oyuncuları gönderdinnn.......
yigidokaan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda yigidokaan'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 22:56   #16
oquzh4n58
Tecrübeli Yiğido
 
oquzh4n58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.05.2009
Mesajlar: 737
Thanks: 96
155 Mesajına 214 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 699 oquzh4n58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

Alıntı:
yigidogurbettee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bence mevcut kadro ilk yarıyı sonuncu tamamlamak için yeterlidir. biz taraftar olarak bu acı durumu goruyoruz sen goremıyorsun. transfer şart.!!!
katılıyorum arkadas cok ıyı konustun
oquzh4n58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 23:17   #17
tekdoktirin
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 29.02.2008
Mesajlar: 1.760
Thanks: 7
263 Mesajına 343 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 851 tekdoktirin COK SEVILEN BIR KISItekdoktirin COK SEVILEN BIR KISItekdoktirin COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

yabeyler hocayı eleştirirken biraz insaf bu takımı büyüten bülent hoca sıvaslılar neverdik allah aşkına zenginler sözde köşe bucakkaçıyor bir başkan bir bülent sıvası sıvas yaptılar yalanmı asıl zenginler e sitem edin yalanmı mazemebu bu takım geçenyılki tamımdan bir katdaha kalitebunu bilin
tekdoktirin isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 22.08.2009, 23:45   #18
etzel1967
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 06.09.2007
Yaş: 53
Mesajlar: 1.740
Thanks: 692
483 Mesajına 869 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 862 etzel1967 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

bu defansla ilk yarıyı nasıl çıkaracaksın...açık ara lig sonuncusu olduktan sonra ikinci yarı çırpın çırpındığın kadar...hiç bir şey yapamazsan bir defans oyuncusu alacaksın...lamı cimi yok...yasinin yerine PAF takımından oyuncu al, daha faydalı olur...
etzel1967 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 23.08.2009, 00:11   #19
alperen2009
Yiğido
 
alperen2009 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.07.2009
Yaş: 46
Mesajlar: 253
Thanks: 22
62 Mesajına 86 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 643 alperen2009 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

arkadas bulent hoca takimlari gozunde iyice buyutmus anderlecten 5 yedik avrupa tecrubesi var dedi gecen gun lyondan 5 yediler bu nasil tecrube,hadi ona neyse dedik ya su shaktari ne kadar gozunde buyutmus bu bulent hoca
yaw kardesim cik sahaya sen kendi oyununu oyna oburu seni ne ilgilendidir,
inanin o yakimi su anki turkcel superlig takimlarinin hepsi yenerdi o oyunla
yaw adamlarin adi cikmis neymis son uefa sampiyonu, biz kimiz peki soruyorum ??? bizde son superlig ikincisiyiz galatasaray fenerbahce trabzonsporu geride birakmis bir takimiz neden bunu one cikarmak yerine onun bunun takimini ovuyorsun bulent hoca yok son uefa sampiyonu yok bilmem ne mazeret mazaret mazaret say say bitmez, yaw su savumaya bi onlem alsan bence daha iyi olur acikcasi biz SIVASSPORLULAR olarak cogumuz
YASIN cakmak ve
HAYRETTIN yerlikayayi takimda i-S-T-E-M-i-Y-O-R-U-Z
alperen2009 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda alperen2009'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz
Alt 23.08.2009, 00:18   #20
ZAFER_YILDIZ
Yeni Yiğido
 
ZAFER_YILDIZ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 17
Thanks: 8
5 Mesajına 6 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 ZAFER_YILDIZ ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Acıları İçimizde Eritiyoruz

Alıntı:
alperen2009 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
arkadas bulent hoca takimlari gozunde iyice buyutmus anderlecten 5 yedik avrupa tecrubesi var dedi gecen gun lyondan 5 yediler bu nasil tecrube,hadi ona neyse dedik ya su shaktari ne kadar gozunde buyutmus bu bulent hoca
yaw kardesim cik sahaya sen kendi oyununu oyna oburu seni ne ilgilendidir,
inanin o yakimi su anki turkcel superlig takimlarinin hepsi yenerdi o oyunla
yaw adamlarin adi cikmis neymis son uefa sampiyonu, biz kimiz peki soruyorum ??? bizde son superlig ikincisiyiz galatasaray fenerbahce trabzonsporu geride birakmis bir takimiz neden bunu one cikarmak yerine onun bunun takimini ovuyorsun bulent hoca yok son uefa sampiyonu yok bilmem ne mazeret mazaret mazaret say say bitmez, yaw su savumaya bi onlem alsan bence daha iyi olur acikcasi biz SIVASSPORLULAR olarak cogumuz
YASIN cakmak ve
HAYRETTIN yerlikayayi takimda i-S-T-E-M-i-Y-O-R-U-Z
AYNEN KATILIYORUM ALPEREN KARDESIME BIZE SAVUNMA LAZIM ARKADAS BU YASIN HAYRETTIN TRAS BUNLARLA SIVASSPOR BIR YERE VARAMAZ BUNLARI DERHAL KIRALIK VERMEK LAZIM BIR 3 LIG TAKIMINA ONLAR ANCA ORDA OYNARLAR
ZAFER_YILDIZ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
acıları, eritiyoruz, İçimizde


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git