Alıntı:
|
drummer Nickli Üyeden Alıntı
bu bizim basın yemin ederim vatan haini.
böyle bir şey olsa bile nasıl bu resimleri çekip yayınlarlar.
yuhh bunlara.
adamların kendi sahalarında yapılan maçlarda her hangi bir taşkınlık olsa bile o anda oranın görüntüsünü asla çekmeyip rakip takımın ufak bir hareketinin üzerine yoğunlatıracak kadar usta kahpelik yapan insanlar bu avrupalılar.bir sürü örnek var.fener-yunan takımıyla eşleştiği maçta fenerli seyircilerin ne suçu vardı kahpeliği yapan yunanlılardı ama suçlu olan fener seyircisi oldu.böyle örenekleri ararsanız daha çok.batı zaten bize karşı ön yargılı ve istemiyor.
adamlar sapına kadar milliyetçi.gazetecisinden başbakanına,cumhurbaşkanından en köşedeki halkına kadar.
ama bizim ülkemizde milliyetçiliği ağzınıza bile alamazsınız,hemen şovenist demeye başlarlar,ırkçı ,faşist olursunuz,özellikle içinizde türk gibi görünüp türk olmayanlar-başka ülkelerden beslenenler hemen televizyonlara çıkıp hor görmeye başlarlar miliyetçiliği.
şimdi bu basının yaptığıda başka ne denir.
şimdi bunlara türk diyebilirmisiniz.
bu olayları kimse tasvip etmiyor- edemezde baştan beri isviçrelilere yapılanlar yumurta atmalar linç girişimleri polisler olmasa adamları öldürecekler bu başka bir şey .
uyanın arkadaşlar;
türkün türkten başka dostu yok;
türküm demekten utanmayın;
batının oyununa gelmeyin;
bu şerefsiz medyaya asla para kaptırmayın okumayın onları;
son zamanlarda türkiyeliyim diye bir kavram üretildi.unutun o kavramı türk olduğunu her zaman bil ve bu ülke sadece senindir türkündür onu ner şartlarda aldığını dedelerin,ataların bilir.
akllı olmak lazım;
oyuna gelyelim;
bizi oyuna getirmek istiyorlar
|
Ya bu adamlar neyin pesindeler?
Buna karsi bazi arkadaslar sagolsun vatan gazetesini sucsuz buluyorlar!
Önce internet sitesinde yayinlanmis!Isterse tüm TV lerde yayinlansin,aynisini yapmakmi gerekir,yoksa karsilarina onlarin negativlerini cikararak olayi tersine döndürmeye calismakmi gerekir!..
Bunlar düpedüz isvicre namina calisiyorlar,bilmiyorum karsiliginda ne aldilar!?