Ana Sayfa  |  Site Haritası  |  Forum  |  Chat
‹ Anasayfaya geri dön  |  Sivaslilar.net  |  Sivastuning.com
Sivasspor


Hoşgeldiniz
Zurück   SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi > Süperlig > Milli Takım Hakkında

Milli Takım Hakkında Milli Takım Hakkında Yorumlar

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Arama Stil

Alt 18.11.2005, 11:47   #11
MERİÇ
Tecrübeli Yiğido
 
MERİÇ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 914
Thanks: 4
27 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 855 MERİÇ isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

OLACAK GİBİ DEİL YA
MERİÇ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 18.11.2005, 12:23   #12
Sarkdakikisla58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 230
Thanks: 9
6 Mesajına 7 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Sarkdakikisla58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Türkiyeyi fifadan men edemezler o sikar biraz ama yüklü para cezasi gelir
Sarkdakikisla58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 18.11.2005, 12:28   #13
revenge58
Yiğido
 
revenge58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 406
Thanks: 6
37 Mesajına 55 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 revenge58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

Alıntı:
drummer Nickli Üyeden Alıntı
bu bizim basın yemin ederim vatan haini.

böyle bir şey olsa bile nasıl bu resimleri çekip yayınlarlar.
yuhh bunlara.
adamların kendi sahalarında yapılan maçlarda her hangi bir taşkınlık olsa bile o anda oranın görüntüsünü asla çekmeyip rakip takımın ufak bir hareketinin üzerine yoğunlatıracak kadar usta kahpelik yapan insanlar bu avrupalılar.bir sürü örnek var.fener-yunan takımıyla eşleştiği maçta fenerli seyircilerin ne suçu vardı kahpeliği yapan yunanlılardı ama suçlu olan fener seyircisi oldu.böyle örenekleri ararsanız daha çok.batı zaten bize karşı ön yargılı ve istemiyor.
adamlar sapına kadar milliyetçi.gazetecisinden başbakanına,cumhurbaşkanından en köşedeki halkına kadar.
ama bizim ülkemizde milliyetçiliği ağzınıza bile alamazsınız,hemen şovenist demeye başlarlar,ırkçı ,faşist olursunuz,özellikle içinizde türk gibi görünüp türk olmayanlar-başka ülkelerden beslenenler hemen televizyonlara çıkıp hor görmeye başlarlar miliyetçiliği.
şimdi bu basının yaptığıda başka ne denir.
şimdi bunlara türk diyebilirmisiniz.
bu olayları kimse tasvip etmiyor- edemezde baştan beri isviçrelilere yapılanlar yumurta atmalar linç girişimleri polisler olmasa adamları öldürecekler bu başka bir şey .

uyanın arkadaşlar;
türkün türkten başka dostu yok;
türküm demekten utanmayın;
batının oyununa gelmeyin;
bu şerefsiz medyaya asla para kaptırmayın okumayın onları;
son zamanlarda türkiyeliyim diye bir kavram üretildi.unutun o kavramı türk olduğunu her zaman bil ve bu ülke sadece senindir türkündür onu ner şartlarda aldığını dedelerin,ataların bilir.
akllı olmak lazım;
oyuna gelyelim;
bizi oyuna getirmek istiyorlar
İSMİ VATAN OLAN BU GAZETE HANGİ VATAN IN GAZETESİ!!ZATEN NEKADAR ALEYHİMİZDE DELİL VARSA BİZİM MEDYA BULUR VE GÖSTERİR.
__________________
BUGÜN DEĞİL YARIN DA SİVASSPORLUYUZ...
revenge58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 18.11.2005, 12:35   #14
DJMuRaT
YASAKLI ÜYE
 
DJMuRaT - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.139
Thanks: 0
7 Mesajına 8 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 DJMuRaT ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

Hiç işte yıllarca ne maçlarda futbol oynamış birine yakışmadı açıkçası...Hatdi futbolcular neyse aşırı motivasyondan felan sinirlenmiş olabilirlerde sana ne oluyor hoca kendinize gelin diyecem ama iş işten geçtiiii
DJMuRaT isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 18.11.2005, 12:42   #15
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart

Alıntı:
drummer Nickli Üyeden Alıntı
bu bizim basın yemin ederim vatan haini.

böyle bir şey olsa bile nasıl bu resimleri çekip yayınlarlar.
yuhh bunlara.
adamların kendi sahalarında yapılan maçlarda her hangi bir taşkınlık olsa bile o anda oranın görüntüsünü asla çekmeyip rakip takımın ufak bir hareketinin üzerine yoğunlatıracak kadar usta kahpelik yapan insanlar bu avrupalılar.bir sürü örnek var.fener-yunan takımıyla eşleştiği maçta fenerli seyircilerin ne suçu vardı kahpeliği yapan yunanlılardı ama suçlu olan fener seyircisi oldu.böyle örenekleri ararsanız daha çok.batı zaten bize karşı ön yargılı ve istemiyor.
adamlar sapına kadar milliyetçi.gazetecisinden başbakanına,cumhurbaşkanından en köşedeki halkına kadar.
ama bizim ülkemizde milliyetçiliği ağzınıza bile alamazsınız,hemen şovenist demeye başlarlar,ırkçı ,faşist olursunuz,özellikle içinizde türk gibi görünüp türk olmayanlar-başka ülkelerden beslenenler hemen televizyonlara çıkıp hor görmeye başlarlar miliyetçiliği.
şimdi bu basının yaptığıda başka ne denir.
şimdi bunlara türk diyebilirmisiniz.
bu olayları kimse tasvip etmiyor- edemezde baştan beri isviçrelilere yapılanlar yumurta atmalar linç girişimleri polisler olmasa adamları öldürecekler bu başka bir şey .

uyanın arkadaşlar;
türkün türkten başka dostu yok;
türküm demekten utanmayın;
batının oyununa gelmeyin;
bu şerefsiz medyaya asla para kaptırmayın okumayın onları;
son zamanlarda türkiyeliyim diye bir kavram üretildi.unutun o kavramı türk olduğunu her zaman bil ve bu ülke sadece senindir türkündür onu ner şartlarda aldığını dedelerin,ataların bilir.
akllı olmak lazım;
oyuna gelyelim;
bizi oyuna getirmek istiyorlar
reşat abi çok güzel yazmışsın eline sağlık... bizim medtadaki bu denyoluk devam ettiği sürece kendi kuyumzu kendimiz kazmaya devam edeceğiz...
 
Alt 18.11.2005, 12:42   #16
ORTAKÖYLÜ58
Yeni Yiğido
 
ORTAKÖYLÜ58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 16.10.2005
Mesajlar: 33
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 ORTAKÖYLÜ58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Böse

az bile yapmışlar keşke daha fazlasını yapsaydık
herkes rütbesini bilecek
ORTAKÖYLÜ58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 18.11.2005, 12:44   #17
Serd@r
Usta Yiğido
 
Serd@r - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.11.2005
Mesajlar: 1.314
Thanks: 12
14 Mesajına 33 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 886 Serd@r BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart

Alıntı:
drummer Nickli Üyeden Alıntı
bu bizim basın yemin ederim vatan haini.

böyle bir şey olsa bile nasıl bu resimleri çekip yayınlarlar.
yuhh bunlara.
adamların kendi sahalarında yapılan maçlarda her hangi bir taşkınlık olsa bile o anda oranın görüntüsünü asla çekmeyip rakip takımın ufak bir hareketinin üzerine yoğunlatıracak kadar usta kahpelik yapan insanlar bu avrupalılar.bir sürü örnek var.fener-yunan takımıyla eşleştiği maçta fenerli seyircilerin ne suçu vardı kahpeliği yapan yunanlılardı ama suçlu olan fener seyircisi oldu.böyle örenekleri ararsanız daha çok.batı zaten bize karşı ön yargılı ve istemiyor.
adamlar sapına kadar milliyetçi.gazetecisinden başbakanına,cumhurbaşkanından en köşedeki halkına kadar.
ama bizim ülkemizde milliyetçiliği ağzınıza bile alamazsınız,hemen şovenist demeye başlarlar,ırkçı ,faşist olursunuz,özellikle içinizde türk gibi görünüp türk olmayanlar-başka ülkelerden beslenenler hemen televizyonlara çıkıp hor görmeye başlarlar miliyetçiliği.
şimdi bu basının yaptığıda başka ne denir.
şimdi bunlara türk diyebilirmisiniz.
bu olayları kimse tasvip etmiyor- edemezde baştan beri isviçrelilere yapılanlar yumurta atmalar linç girişimleri polisler olmasa adamları öldürecekler bu başka bir şey .

uyanın arkadaşlar;
türkün türkten başka dostu yok;
türküm demekten utanmayın;
batının oyununa gelmeyin;
bu şerefsiz medyaya asla para kaptırmayın okumayın onları;
son zamanlarda türkiyeliyim diye bir kavram üretildi.unutun o kavramı türk olduğunu her zaman bil ve bu ülke sadece senindir türkündür onu ner şartlarda aldığını dedelerin,ataların bilir.
akllı olmak lazım;
oyuna gelyelim;
bizi oyuna getirmek istiyorlar
Arkadaşım bu yazının altına sadece imza atılır.
Adı VATAN kendisi VATAN haini
Serd@r isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 18.11.2005, 14:29   #18
Sivasli_Celal
Yiğido
 
Sivasli_Celal - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 51
Mesajlar: 320
Thanks: 2
9 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Sivasli_Celal isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

http://media.putfile.com/schwiizer-rooohostingx

sifo memetin sucu
bakin görün
Sivasli_Celal isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Alt 18.11.2005, 15:02   #19
shadow3458
Acemi Yiğido
 
shadow3458 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 01.11.2005
Yaş: 51
Mesajlar: 197
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 779 shadow3458 COK SEVILEN BIR KISIshadow3458 COK SEVILEN BIR KISIshadow3458 COK SEVILEN BIR KISI
Standart

TÜRK MEDYASINI TÜRKLER YÖNETMİYORKİ YÖNETENLERİNİ HEPİMİZ TANIYORUZ BAŞKA SÖZE GEREK YOK BENCE. YAZIKLAR OLSUN HEPSİNE
__________________


NE DESTAN YAZDIK NE EFSANE YARATTIK
SADECE TARİHİ VAZİFEMİZİ YAPTIK............
shadow3458 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
VATAN (HAINI) GAZETESI!..
Alt 18.11.2005, 15:42   #20
gercek58li
Usta Yiğido
 
gercek58li - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 60
Mesajlar: 1.657
Thanks: 27
50 Mesajına 75 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 gercek58li ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Daumen runter VATAN (HAINI) GAZETESI!..

Alıntı:
drummer Nickli Üyeden Alıntı
bu bizim basın yemin ederim vatan haini.

böyle bir şey olsa bile nasıl bu resimleri çekip yayınlarlar.
yuhh bunlara.
adamların kendi sahalarında yapılan maçlarda her hangi bir taşkınlık olsa bile o anda oranın görüntüsünü asla çekmeyip rakip takımın ufak bir hareketinin üzerine yoğunlatıracak kadar usta kahpelik yapan insanlar bu avrupalılar.bir sürü örnek var.fener-yunan takımıyla eşleştiği maçta fenerli seyircilerin ne suçu vardı kahpeliği yapan yunanlılardı ama suçlu olan fener seyircisi oldu.böyle örenekleri ararsanız daha çok.batı zaten bize karşı ön yargılı ve istemiyor.
adamlar sapına kadar milliyetçi.gazetecisinden başbakanına,cumhurbaşkanından en köşedeki halkına kadar.
ama bizim ülkemizde milliyetçiliği ağzınıza bile alamazsınız,hemen şovenist demeye başlarlar,ırkçı ,faşist olursunuz,özellikle içinizde türk gibi görünüp türk olmayanlar-başka ülkelerden beslenenler hemen televizyonlara çıkıp hor görmeye başlarlar miliyetçiliği.
şimdi bu basının yaptığıda başka ne denir.
şimdi bunlara türk diyebilirmisiniz.
bu olayları kimse tasvip etmiyor- edemezde baştan beri isviçrelilere yapılanlar yumurta atmalar linç girişimleri polisler olmasa adamları öldürecekler bu başka bir şey .

uyanın arkadaşlar;
türkün türkten başka dostu yok;
türküm demekten utanmayın;
batının oyununa gelmeyin;
bu şerefsiz medyaya asla para kaptırmayın okumayın onları;
son zamanlarda türkiyeliyim diye bir kavram üretildi.unutun o kavramı türk olduğunu her zaman bil ve bu ülke sadece senindir türkündür onu ner şartlarda aldığını dedelerin,ataların bilir.
akllı olmak lazım;
oyuna gelyelim;
bizi oyuna getirmek istiyorlar
Ya bu adamlar neyin pesindeler?
Buna karsi bazi arkadaslar sagolsun vatan gazetesini sucsuz buluyorlar!
Önce internet sitesinde yayinlanmis!Isterse tüm TV lerde yayinlansin,aynisini yapmakmi gerekir,yoksa karsilarina onlarin negativlerini cikararak olayi tersine döndürmeye calismakmi gerekir!..
Bunlar düpedüz isvicre namina calisiyorlar,bilmiyorum karsiliginda ne aldilar!?
__________________
TEK MILLET-TEK YÜREK-TEK BAYRAK
gercek58li isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Konu Kapatılmıştır


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB Code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Hizli Erisim


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 2005
Bize Yazin  |   Sivasspor.com  |   Arşiv  |   Kullanım sözleşmesi  |   Yukarı Git