Radyo 4 gardas cok sagol,inanin cok hos resimler. Ilk iki resmi dosyama kopyaladim, ama diger resimler olmuyor.
Aslinda ne dusunuyorsunuz bilmiyorum ama 500 resim var diyorsunuz. Benim aklima ilk gelen bir buyuk kitap halinde album yapip gelirini sivasspora veya munasip neresiyse oraya para kazandirilabilir. Resimlerin suan hangi sokak olduklarida resim altlarina eklenebilirse daha anlamli olur.
Kayseri belediyesi boyle bir calisma yapmis yillar once, neden bizimde olmasin. Insan gectigi caddenin, sokagin yillarca onceki halini gorunce, tarifi imkansiz bir duygu yasiyor. Saygilar selamlar.
__________________
HER BIR SIVAS'LI BENIM OZ AKRABAMDIR