Cevap: Maçı Değerlendirelim
Ben maç değerlendirmesi değilde sezon değerlendirmesi yapayım dedim.Üzülmeye söylenmeye hiç hakkımız yok bu takım bu sene büyük iş başarmıştır.Sezon başlangıcında bize Fenerbahçe,Galatasaray,Beşikta s,ve Trabzonun arkasında 5.lik teklif edilmiş olsa tereddüt etmeden kabul ederdik zira bizden çok daha büyük kaynaklara ve desteğe sahip olan Kasımpaşa,Bursa,Eskişehir,Kays eri gibi kadrosu çok daha geniş ve iyi oyuncularla kurulu takımları geride bıraktık.Ben öncelikle bu sene kendi performanslarını en üste çıkaran manuel da costa,Ümit Kurt,Cicinho,Burhan,Aatif ve sezon sonuna doğru gösterdiği performansla Utakaya(ümit dışında hepsi yeni transfer) daha sonra bu oyuncuları buraya getirmeye ikna eden carlosa ve büyük cesaret göstererek Roberto Carlos gibi bir dünya yıldızını kulubümüze kazandıran yönetimimizi tebrik ederim.Tabi bunun yanında eksiklerimizde az değil korcan bu takımın 1.kalecisi olamaz mutlaka kaleci takviyesi şart savunmanın ortasına gene ilk 11 de yer alacak bi stoper sol beke ziyaya iyi bir yedek şart.Orta sahada da kadir ve adem artık miladını doldurmuştur fakat yerli olduğu için muhtemelen kadir takımda kalacaktır,forvete ve forvet arkasına yapılacak şeklide toplam 6-7 iyi takviye seneye bize belkide ilk 3ü getirebilir...
|